1. Χαμηλό κόστος – Το μήνυμα περνάει σε πολύ περισσότερους ανθρώπους και με πολύ μικρότερο κόστος από ότι στα «παραδοσιακά» μέσα.
2. Πρόσβαση στο κοινό 24 ώρες την ημέρα, 7 μέρες την εβδομάδα – οι πελάτες μπορούν να συνδεθούν με το internet ανά πάσα στιγμή και οποιαδήποτε ώρα και να βρουν πληροφορίες για την επιχείρηση.
3. Στοχευόμενη διαφήμιση – Το μήνυμα έχει την δυνατότητα να απευθυνθεί ειδικά σε κοινό που ξέρετε εκ των προτέρων ότι ενδιαφέρεται για τη δουλειά σας ή να απευθυνθεί σε ένα πιο διευρυμένο κοινό, πράγμα που κάνει η διατηρεί την εταιρεία και τα προϊόντα επώνυμα.
4. Διαφήμιση μεγάλης διασποράς – Το μήνυμα απευθύνεται σε ένα πιο διευρυμένο κοινό, σε κοινωνικά στρώματα και γεωγραφική θέση, πράγμα που κάνει η διατηρεί την εταιρεία και τα προϊόντα επώνυμα.
5. Ο μέσος χρήστης του internet – ψάχνει για προϊόντα, χρησιμοποιεί το internet ως εργαλείο και είναι σε ηλικίες μεταξύ 18 -34 ετών, δηλαδή ηλικία με εισόδημα και διάθεση για αγορές.
6. Επέκταση της αγοράς – τις πληροφορίες για την επιχείρηση μπορούν να δουν άνθρωποι από οποιαδήποτε γεωγραφική θέση. Ανοίγετε μια ακόμα πόρτα σε πελάτες, προμηθευτές, νέους συνεργάτες. Την επιχείρηση βλέπουν προμηθευτές όλο τον κόσμο.
7. Ταχύτητα στις αλλαγές του διαφημιστικού υλικού – το διαφημιστικό μήνυμα μπορεί να αλλάζει, ανανεώνετε γρήγορα και εύκολα ακόμα και από τον ίδιο τον επιχειρηματία αν χρειάζεται.
8. Ευκολία στην έρευνα αγοράς – τόσο τα web sites όσο και τα banners σαν τρόποι διαφήμισης λειτουργούν αμφίδρομα. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να συλλεχθούν πληροφορίες για τους πελάτες και τις αντιδράσεις τους στα διαφημιστικά μηνύματα και άρα να είναι πιο αποτελεσματικοί.
9. Αύξηση πελατειακής βάσης – Εκτός του ότι κάποιοι ήδη αγοράζουν άμεσα από το internet προϊόντα, πολλοί περισσότεροι ψάχνουν βλέπουν πρώτα στο internet τα προϊόντα, τα χαρακτηριστικά και τις τιμές τους και στην συνέχεια τα προμηθεύονται από την παραδοσιακή αγορά.
10. Οι προσδοκίες της αγοράς – οι πελάτες ψάχνουν όλο και περισσότερο στο internet για πληροφορίες και τρόπους να εξυπηρετηθούν. Σίγουρα δεν θέλετε να μείνετε εκτός του παιχνιδιού.
Δείτε ακόμη:
Πως θα προσελκύσετε τους σωστούς επισκέπτες – πελάτες στο site σας;
Έχει το site σας τις προϋποθέσεις για την προώθηση και προβολή του;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου