Τρίτη 4 Απριλίου 2017

Youtube - Το χρησιμοποιείται για την προβολή σας;


Όπως αναφέρθηκε και στην αρχή, το awareness του brand ενός eshop στους καταναλωτές, αποτελεί τον εναλλακτικό στόχο μιας στρατηγικής Digital Marketing. Η αναγνωρισημότητα του brand μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην αύξηση της επισκεψημότητας και των online πωλήσεων. Ειδικά στην περίπτωση ηλεκτρονικών καταστημάτων, όπου δεν συνοδεύονται από ένα γνωστό όνομα στο ευρύ καταναλωτικό κοινό, η ανάγκη για ενίσχυσης της αναγνωρισημότητας και διάδοσης του brand είναι μεγάλη. Ο πλέον αποδοτικός τρόπος για την ενίσχυση ενός brand είναι η συνδυαστική χρήση εικόνας και ήχου, δηλαδή των video. Η χρήση του video στη διαφήμιση, ειδικά εάν είναι προσεγμένο και με έξυπνο concept, προκαλεί έντονα συναισθήματα στους θεατές και συμβάλλει στην αναγνωρισημότητα του brand.

Το πλέον αποδοτικό εργαλείο στο χώρο του Digital, το οποίο χρησιμοποιεί τα οφέλη του video είναι το YouTube. Μέσω του YouTube επιτυγχάνεται η προβολή διαφημιστικών video στους χρήστες, τη στιγμή που περιηγούνται σε αυτό και παρακολουθούν άλλα video. Πέρα όμως από διαφημιστικό εργαλείο, το YouTube χρησιμοποιείται και σαν Social Media Channel καθώς προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας ενός επίσημου καναλιού στο οποίο κάθε brand – eshop, ανεβάζει video είτε προιοντικά είτε με σχετικό περιεχόμενο και στο οποίο οι χρήστες εγγράφονται για να ενημερώνονται για τις νέες αναρτήσεις.
Τα διαφημιστικά video που προβάλλονται στο YouTube, συνίσταται να έχουν μικρή διάρκεια, της τάξεως 20 με 25 sec, γιατί τα μεγαλύτερα σε διάρκεια εκνευρίζουν τους χρήστες και τους προδιαθέτουν αρνητικά ως προς το brand. Ούτως ή άλλως και ο τρόπος χρέωσης συνδέεται άμεσα με τη διάρκεια του διαφημιστικού μηνύματος. Το μεγάλο πλεονέκτημα του YouTube είναι ότι ο διαφημιζόμενος χρεώνεται μόνο όταν ο χρήστης αλληλεπιδράσει με το video που παρακολουθεί. Συγκεκριμένα:
1) Για διαφημιστικά video έως 30 sec, ο διαφημιζόμενος πληρώνει μόνο όταν ο χρήστης δει όλο το spot μέχρι το τέλος, πχ. εάν το video είναι 25 sec και ο χρήστης δει τα 22 sec και κάνει skip, τότε ο διαφημιζόμενος δε χρεώνεται.
2) Για διαφημιστικά video άνω των 30 sec, ο διαφημιζόμενος πληρώνει μόνο όταν ο χρήστης δει τα πρώτα 30 sec του spot ανεξαρτήτως εάν θα το δει μέχρι το τέλος, πχ. εάν το video είναι 35 sec και ο χρήστης δει τα 29 sec και κάνει skip, τότε ο διαφημιζόμενος δε χρεώνεται.

Η μεθοδολογία στόχευσης χρηστών είναι η ίδια όπως και στο GDN, με τη μόνη διαφορά ότι αντί για site υπάρχουν τα video. Συγκεκριμένα ισχύουν τα κριτήρια κατηγοριοποίησης των χρηστών και στόχευσής του είναι τα εξής:
1) Ενδιαφέροντα: Αναλόγως του ιστορικού περιήγησης, των sites που επισκέπτονται, των αναζητήσεων τους καθώς και του είδους των video που παρακολουθούν, οι χρήστες ταξινομούνται από τον αλγόριθμο της Google σε λίστες με διάφορα ενδιαφέροντα, π.χ. News, Economy, Fashion, Family. Οι λίστες αυτές ανανεώνονται συνέχεια, προκειμένου να αντιπροσωπεύουν σε real time τα ενδιαφέροντα των χρηστών.

Δείτε όλο μας το άρθρο για το Youtube

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου