Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

Διατήρηση πελατών το μεγάλο στοίχημα για το eshop σας


Η επιτυχημένη στρατηγική Digital Marketing προϋποθέτει όχι μόνο τη διαρκή προσέλκυση νέων επισκεπτών – πελατών αλλά και τη διαχείριση – διατήρηση των παλαιών πελατών για το eshop σας.

Ούτως ή άλλως βασικός στόχος όλων των επιχειρήσεων είναι το χτίσιμο μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες, που δεν περιορίζονται στο ξεκίνημά τους. Αποτελεί ίσως και την κύρια επιδίωξη της συνολικής στρατηγικής η διατήρηση μιας εποικοδομητικής και αμφίδρομης σχέσης.

Οι ενέργειες που γίνονται στα πλαίσια αυτά, συμβάλλουν στην ανάπτυξη μιας διαρκής επικοινωνίας με τους πελάτες και τη συνεχή ενημέρωσή τους, παρέχοντας τους εξατομικευμένες υπηρεσίες πληροφόρησης. Μέσω της ανάπτυξης ειδικής στρατηγικής διαχείρισης καταναλωτών, που είτε έχουν αγοράσει παλιότερα από το eshop είτε απλώς έχουν επισκεφτεί το eshop χωρίς να έχουν πραγματοποιήσει κάποια αγορά, επιτυγχάνεται η συνεχή αύξηση των πωλήσεων χωρίς να απαιτείται υψηλό budget.

Επιπλέον μέσω των ενεργειών αυτών, οι χρήστες αυτοί μετατρέπονται και σε Brand Ambassadors συμβάλλοντας και στη διάδοση του eshop και σε επιπλέον χρήστες. Τα κυριότερα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την επίτευξη των συγκεκριμένων στόχων είναι τα Social Media Marketing, το email Marketing, το Remarketing καθώς και η ίδια η καθημερινή λειτουργία του eshop.

Social Media Management

Τα τρία τελευταία χρόνια η χρήση των κοινωνικών μέσω δικτύωσης σημειώνει αλματώδη ανάπτυξη. Οι χρήστες συμμετέχουν στα κοινωνικά δίκτυα προκειμένου να συνδεθούν μεταξύ τους, να μοιραστούν περιεχόμενο, απόψεις, συναισθήματα. Το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο στην Ελλάδα είναι μακράν το Facebook, έχοντας περισσότερους από 5.000.000 εγγεγραμμένους χρήστες, αντιστοιχώντας στην ουσία περίπου στο 55% του Ελληνικού πληθυσμού και σχεδόν στο 80% των διαδικτυακών χρηστών. Ακολουθούν το YouTube, που χρησιμοποιείται αποκλειστικά όμως για την προβολή video και στη συνέχεια σε πολύ μικρότερο βαθμό το Twitter, το Pinterest, το Instagram.

Το Social Media Marketing αποτελεί στην ουσία μια μορφή marketing μέσω των μέσων κοινωνική δικτύωσης, η οποία έχει σαν στόχο να επηρεάσει την αντίληψη και τα συναισθήματα των καταναλωτών. Όπως είναι φυσικό τα eshop δε θα μπορούσαν να μην έχουν έντονη παρουσία στα μέσα αυτά, μέσω των επίσημων σελίδων τους. To βασικό πλεονέκτημα της παρουσίας στα Social Media, είναι η ανάπτυξη μιας στενής σχέση είτε με υπάρχοντες είτε με πιθανούς μελλοντικούς πελάτες. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι χρήστες εκφράζουν ανά πάσα στιγμή τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους για τα προϊόντα που προσφέρει και επικοινωνεί το eshop. Παράλληλα οι χρήστες παρακινούνται για να διαδώσουν τα μηνύματα τις επιχείρησης και σε άλλους γνωστούς τους, λειτουργώντας παράλληλα και ως Brand Ambassadors. Ένα eshop για να μπορέσει να επωφεληθεί από την τεράστια επισκεψημότητα των μέσω αυτών και να εκμεταλλευτεί τα προνόμια της παρουσίας τους σε αυτά, θα πρέπει να αναπτύξει μια προσεγμένη και μακροχρόνια στρατηγική. Στην Ελλάδα η στρατηγική αυτή αφορά κατά κύριο λόγο την παρουσία στο Facebook.

Δείτε όλο μας το άρθρο για την διατήρηση των πελατών στο eshop σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου