Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

Remarketing για το eshop σας. Δείτε γιατί είναι σημαντικό


Ένας από τους αποδοτικότερους τρόπους αύξησης των online πωλήσεων είναι η ενσωμάτωση στην στρατηγική Ψηφιακής επικοινωνίας της μεθόδου «Remarketing ή Retargeting». Η τεχνική αυτή αφορά την προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων σε χρήστες, οι οποίοι έχουν εισέλθει τουλάχιστον μια φορά στο eshop, ανεξαρτήτως τρόπου (οργανικά, Newsletter, GDN, Social Media).

Η προβολή των διαφημιστικών μηνυμάτων μέσω Remarketing γίνεται είτε στο δίκτυο της Google, Search (κειμενικές διαφημίσεις) ή GDN (text ads, banners) είτε στο Facebook (promoted posts, video ads, promoted ads). Η μεθοδολογία είναι ακριβώς η ίδια που έχει αναλυθεί και νωρίτερα.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την ενεργοποίηση του Remarketing είναι η ενσωμάτωση ενός ειδικού κώδικα στο eshop. Ο κώδικας αυτός προέρχεται είτε από τη Google είτε από το Facebook και αφορά το μέσο στο οποίο θα χρησιμοποιηθεί και θα προβληθούν διαφημιστικά μηνύματα.

Έτσι εάν θα γίνει ταυτόχρονη προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων, τόσο στη Google όσο και στο Facebook, τότε θα πρέπει να ενσωματωθούν και οι δύο κώδικες. Οι κώδικες αυτοί στην ουσία αποθηκεύουν cookies στους υπολογιστές των επισκεπτών ενός eshop, τα οποία με τη σειρά τους καταγράφουν και αποθηκεύουν τη συμπεριφορά των επισκεπτών ενός eshop.

Αρχικά καταγράφεται η περιήγηση των χρηστών, δηλαδή η κατηγορία και το είδος των προϊόντων που είτε αναζητούν είτε επισκέπτονται συχνά. Επίσης αποτυπώνεται και η αγοραστική τους συμπεριφορά, δηλαδή η συχνότητα αγορών, το είδος των προϊόντων, η προσθήκη προϊόντων στο καλάθι αλλά η μη ολοκλήρωση των αγορών.

Με βάση τα προηγούμενα, οι επισκέπτες ενός eshop κατηγοριοποιούνται σε λίστες με βάση κάποια κριτήρια, όπως π.χ. χρήστες οι οποίοι σε ένα eshop Fashion εισέρχονται συχνά στην κατηγορία «Φορέματα». Συνεπώς μέσω του Remarketing δίνεται η δυνατότητα μιας προσωποποιημένης επικοινωνίας καθώς πλέον δημιουργούνται ξεχωριστά διαφημιστικά μηνύματα για κάθε λίστα επισκεπτών, λαμβάνοντας υπόψη πλέον τις προτιμήσεις του συγκεκριμένου & περιορισμένου κοινού, στο οποίο απευθύνονται, με βάση επίσης και τα κριτήρια ομαδοποίησης.

Για αυτό το λόγο ούτως ή άλλως, βελτιώνεται θεαματικά το Conversion Rate, έχοντας έναν ενδεικτικό μέσο όρο της τάξεως του 1% με 2%. Ενδεικτικό Παράδειγμα: Στους χρήστες ενός eshop μόδας, που έχουν προσθέσει προϊόντα στο καλάθι αγορών αλλά έχουν εγκαταλείψει χωρίς να ολοκληρώσουν, δίνεται η δυνατότητα να προβάλλουμε μηνύματα τα οποία τους υπενθυμίζουν τα προϊόντα στο καλάθι τους.

Το Remarketing για το eshop σας συνίσταται για την επικοινωνία προσφορών, νέων αφίξεων, εκπτώσεων, διαγωνισμών σε χρήστες που ήδη γνωρίζουν το brand και έχουν επισκεφτεί τουλάχιστον μια φορά το eshop. Τα τελευταία χρόνια έχουν αναπτυχθεί τεχνολογικές πλατφόρμες, ειδικές για το Remarketing, οι οποίες ενοποιούν το Facebook & τη Google και ταυτοποιούν τους κοινούς χρήστες, αποφεύγοντας τη διαφημιστική διπλοκάλυψη. Ορισμένες από τις σημαντικότερες πλατφόρμες είναι η Sociomantic, Adroll, Criteo.

Το δημοφιλέστερο παράδειγμα eshop, που χρησιμοποιεί τέτοια πλατφόρμα, είναι το Booking.com, στο οποίο όταν ένας χρήστης κάνει μια αναζήτηση προορισμού αλλά δεν ολοκληρώσει την online κράτηση, στη συνέχεια εκτίθεται, είτε στο Facebook προφίλ του είτε σε διάφορα sites, σε διαφημίσεις σχετικές με προσφορές για το μέρος που είχε αναζητήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου