Νέες ιστοσελίδες εμφανίζονται στο διαδίκτυο κάθε δευτερόλεπτο. Το όλο σκεπτικό μας εστιάζεται στην δημιουργία μιας ιστοσελίδας φιλικής προς τον καταναλωτή με σκοπό να τον ενθαρρύνει σε ενέργεια-δράση. Αν μια ιστοσελίδα αποτυγχάνει να ανταποκριθεί σε αυτές τις απαιτήσεις, οι επισκέπτες δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα να κάνουν κλικ και να φύγουν από την ιστοσελίδα σας.
Απλά το να έχετε μια ιστοσελίδα σήμερα με τις λίστες των προϊόντων και την παρουσίασή τους δεν επαρκεί πια. Οι εταιρίες πρέπει να συμβαδίζουν και να συμμορφώνονται με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες τάσεις των καταναλωτών και τις αλλαγές που επιτελούνται στο διαδίκτυο.
Ας δούμε παρακάτω για τρία μεγάλα σημάδια-3 βασικούς δείκτες που καθιστούν σαφές ότι η ιστοσελίδα σας χρειάζεται αλλαγή.
1. Παλιό Περιεχόμενο
Δείτε τα στατιστικά σας και τις επισκέψεις στις σελίδες του website σας;
Εάν η η επισκεψιμότητά σας είναι φαινομενικά σε ύφεση, ίσως ο μεγαλύτερος ένοχος είναι το ξεπερασμένο και παλιό περιεχόμενο. Ενώ ορισμένα από τα κείμενά σας μπορεί να φαίνονται σχετικά, θα μπορούσε να σας κάνει μεγάλη ζημιά από ό, τι νομίζετε.
Ανεξάρτητα από το πόσο καλά επεξεργασμένο μπορεί να είναι το υλικό σας, αν δημιουργήθηκε πριν χρόνια, μπορεί να κάνει ολόκληρο το site σας να δείχνει πρόχειρο και ξεπερασμένο. Υπάρχει τόσο πολύ περιεχόμενο που παράγεται στο διαδίκτυο κάθε μέρα που το παλαιότερο κομμάτι περιεχομένου σας δεν τραβάει πλέον την προσοχή. Σκεφτείτε το σαν μια πινακίδα που βλέπετε στην καθημερινή μετακίνησή σας. Μετά από λίγο χρονικό διάστημα, θα σταματήσετε να την βλέπετε παρά μόνο όταν κάτι καινούργιο εμφανισθεί. Η ίδια αντίληψη ισχύει και για το περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας.
Δείτε: Γιατί η Google αγαπά το φρέσκο περιεχόμενο
Η Google θα επιβραβεύσει το νέο και σχετικό περιεχόμενο ενώ παράλληλα θα καταδικάσει το στάσιμο και παλιό περιεχόμενο. Από την έναρξη του αλγορίθμου Panda τον Φεβρουάριο του 2011 (που προσδιορίζονται με ακρίβεια οι ιστοσελίδες που δεν προσφέρουν πολύτιμο περιεχόμενο για τους χρήστες) με την πιο πρόσφατη ένταξη του Penguin (που απαξιώνει εντελώς της χαμηλής ποιότητας περιεχομένου των ιστοσελίδων), η Google έχει πραγματοποιήσει μία τεράστια αλλαγή στο θέμα αυτό. Κρατήστε αυτό στο μυαλό, σας ότι μόνο το 8% των χρηστών καταφέρουν να μεταβούν σε μία δεύτερη σελίδα (εκτός της πρώτης) σε μια αναζήτηση που κάνουν στην Google. Όντας σε αυτή τη σελίδα μπορείτε να κάνετε την διαφορά(αν έχετε φρέσκο και σωστό περιεχόμενο) η να χαλάσετε εντελώς το brand σας και την φήμη σας.
Βασικά, το website σας είναι τόσο καλό όσο καλό είναι και το περιεχόμενό του. Ξοδεύοντας χρόνο και πόρους για να προσφέρετε στους επισκέπτες σας ποιοτικό και στοχευμένο περιεχόμενο είναι πιστεύουμε ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για την ιστοσελίδας σας και κατ´επέκταση για την επιχείρησή σας.
2. Δεν είναι φιλική η ιστοσελίδας σας σε κινητές συσκευές (mobile friendly)
Τα τελευταία χρόνια, το κινητό έχει γίνει η πιο κοινή προτίμηση του χρήστη πάνω και από τον Η/Y.
Ξεχνώντας να κάνετε την ιστοσελίδα σας φιλική προς κινητά μπορεί να είναι ένα πολύ δαπανηρό λάθος. Ακόμη περισσότερο, η Google τιμωρεί τις ιστοσελίδες στην κατάταξή τους που δεν πληρούν τα κριτήρια για φιλικότητα προς τις κινητές συσκευές.
Οι περισσότεροι χρήστες έχουν στραφεί και κάνουν τις αναζητήσεις τους από το κινητό τους τηλέφωνο και περιμένουν να μεταβούν σε μια κατάλληλα διαμορφωμένη ιστοσελίδα. Αν δεν το έχετε ήδη κάνει, ήρθε η ώρα να επιλέξετε να δημιουργήσετε μία ιστοσελίδα φιλική προς τις κινητές συσκευές.
Επίσης αν πουλάτε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, δίνοντας στους επισκέπτες σας τη δυνατότητα να αγοράσουν από οπουδήποτε μέσω προβολής είναι ζωτικής σημασίας για το ποσοστό μετατροπής σας. Στην πραγματικότητα, το 57% των χρηστών δηλώνουν ότι δεν θα συστήσει μια επιχείρηση αν έχει μια κακώς σχεδιασμένη για κινητά ιστοσελίδα.
Δείτε όλο το άρθρο μας εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου