Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Διαχείριση συστήματος περιεχομένου CMS για το eshop μας



O όρος CMS (Content Management System) αναφέρεται στο εργαλείο, το οποίο εξασφαλίζει τη διαχείριση του περιεχομένου του eshop είτε αυτό αφορά κείμενο, εικόνες, περιγραφές είτε πιο σύνθετα στοιχεία όπως τιμές, εκπτώσεις, προσφορές, διαχείριση παραγγελιών. Παράλληλα μέσω του CMS παρέχονται αναλυτικές αναφορές ως προς τις πορεία των πωλήσεων. Λόγω του μεγάλου αριθμού των προϊόντων, το CaMS θα πρέπει να είναι στημένο με τέτοιο τρόπο ώστε να διευκολύνει τη συνεχή και άμεση ανανέωση του eshop καθώς τη χρησιμοποίηση του από στελέχη, που δε διαθέτουν ειδικές γνώσεις προγραμματισμού.

Αρχικά μέσω του CMS όπως αναφέρθηκε εισάγεται, ανανεώνεται και επιμελείται το περιεχόμενο του eshop ως προς τα προϊόντα. Οι διαχειριστές εισάγουν την ονομασία των προϊόντων, τις φωτογραφίες τους, τις περιγραφές τους είτε με κείμενο είτε ως προς άλλα στοιχεία, χρώμα ή μέγεθος, τις τιμές τους καθώς και τη διαθεσιμότητά τους.

Παράλληλα γίνεται και η σύνδεση του κάθε προϊόντος με την κατηγορία ή και την υποκατηγορία στην οποία ανήκει. Επειδή πολύ συχνά κάθε eshop έχει εκατοντάδες εάν όχι χιλιάδες διαφορετικούς κωδικούς προϊόντων, για τη μαζική εισαγωγή τους απαιτείται η σύνδεση του CMS είτε με το ERP σύστημα της επιχείρησης είτε με τη βάση δεδομένων στην οποία είναι αποθηκευμένα. Επίσης καθορίζεται και η ονομασία των στοιχείων που απεικονίζονται στα μενού περιήγησης.

Ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία πώλησης σε ένα eshop είναι η προώθηση συγκεκριμένων προϊόντων μέσω διαφόρων ενοτήτων όπως: «Δημοφιλή Προϊόντα», «Νέες Αφίξεις», «Προσφορές». Οι ενότητες αυτές εμφανίζονται είτε στην αρχική σελίδα του eshop είτε στις επιμέρους. Ο καθορισμός των προϊόντων που εμφανίζονται σε αυτές τις ενότητες, η σειρά τους καθώς και το χρονικό διάστημα προβολής καθορίζεται μέσω του CMS εργαλείου. Παρόμοιας λογικής είναι και η περίπτωση στην εσωτερική σελίδα ενός προϊόντος, όπου συχνά εμφανίζονται οι ενότητες «Συνδυάστε το με…», «Παρόμοια Προϊόντα». Μέσω της μεθόδου αυτή παρακινούνται οι καταναλωτές να αγοράζουν επιπλέον προϊόντα, αυξάνοντας το συνολικό τζίρο του eshop.

Δείτε όλο μας το άρθρο εδώ: Σχεδιασμός και κατασκευή eshop το δεύτερο βήμα η επιλογή του CMS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου