Τρίτη 23 Ιουλίου 2019

Πως να μιλήσετε στους πελάτες σας για το SEO έτσι ώστε να σα καταλαβαίνουν


Η χρήση της επαγγελματικής φρασεολογίας είναι εύκολη υπόθεση και μπορεί να γίνει εύκολα

Είτε είστε γιατρός, έμπορος, ή ειδικός στο SEO, ή άλλος εξειδικευμένος επαγγελματίας, αυτή η εμπειρία με έκανε να συνειδητοποιήσω ότι η χρήση της ορολογίας της βιομηχανίας είναι εύκολο να γίνει. Και συνειδητοποίησα ότι ήμουν ευαίσθητος ο ίδιος - μιλάω στους πελάτες συνεχώς με λέξεις που τους έκανε να αισθάνονται αποξενωμένοι και συγκεχυμένοι.

Οι λέξεις και φράσεις που σημαίνουν πολλά για εμάς ως επαγγελματίες SEO σημαίνουν λίγο ή τίποτα στους πελάτες μας.

rich snippet, canonical tags, redirect, xml site map

Όταν χρησιμοποιούμε αυτές τις φράσεις σε συνομιλίες και υποθέτουμε ότι επικοινωνούμε αποτελεσματικά, ίσως αφήνουμε τους υποψήφιους πελάτες μας και τους πελάτες μας να αισθάνονται συγκλονισμένοι, χαμένοι και απογοητευμένοι.

Πριν από μερικά χρόνια, αισθάνεται ότι με τον τρόπο αυτό κίνησε τις επιχειρήσεις να προσλάβουν συμβούλους SEO και πρακτορεία. Η άφθονη φήμη της βιομηχανίας ρίχτηκε στην διαδικασία των πωλήσεων, αφήνοντας μια προοπτική να προσληφθεί ένας επαγγελματίας δεδομένου ότι SEO ήταν πολύ δύσκολο να καταλάβει.

Δεν υπήρχε τρόπος ώστε η προοπτική να αισθάνεται σίγουρη για τη λήψη μιας προσέγγισης DIY για να βρεθεί από τις μηχανές αναζήτησης? δεν υπήρχε άλλη επιλογή εκτός από την υπογραφή στη διακεκομμένη γραμμή. Με μια υπογραφή στο χέρι, ένας σύμβουλος SEO θα μπορούσε να αρχίσει να εργάζεται μερικά μαγεία πίσω από τα σκηνικά και να παράγει αποτελέσματα με επιπτώσεις.

Σήμερα - και τα τελευταία πέντε χρόνια - αυτή η προσέγγιση δεν λειτουργεί πλέον.

Η συνεργασία είναι το θεμέλιο του SEO

Σήμερα, οδηγούμε τα αποτελέσματα οικοδομώντας την τεχνογνωσία, την εξουσία και την εμπιστοσύνη των επιχειρήσεων σε απευθείας σύνδεση. Σίγουρα, υπάρχουν τεχνικά καθήκοντα SEO για να επιτευχθεί (και δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τα θεμελιώδη στοιχεία δράσης όπως η κλήση σε ετικέτες τίτλου και μετα-περιγραφές ). Όμως, μακροπρόθεσμα, σημαντική ανάπτυξη προέρχεται από την επίδραση της EAT μιας επιχείρησης. Και γι 'αυτό, απαιτείται συνεργασία.

Ως επαγγελματίας SEO, συχνά θεωρώ τον εαυτό μου ως οδηγό rafting στα ύδατα της μηχανής αναζήτησης. Έχω πάει κάτω από αυτό το ποτάμι πριν και ήδη ξέρω τι να περιμένω γύρω από την επόμενη στροφή. Είμαι υπεύθυνος για την καθοδήγηση μιας ομάδας. η συνεργατική μας επιτυχία (ή αποτυχία) τελικά εξαρτάται από την έγκαιρη και κατάλληλη καθοδήγησή μου.

Ωστόσο, δεν είναι μόνο για μένα. Η ομάδα (ή πελάτης) επενδύεται στην επιτυχία μας. Μοιραζόμαστε την ίδια σχεδία και επιλέξαμε να περιηγηθείμε στον ίδιο ποταμό. Έχουν τα κουπιά τους στο νερό και συμμετέχουν ενεργά στο ταξίδι μας, πρόθυμοι να συνεργαστούν.

Δείτε ακόμη για κατασκευή ιστοσελίδων Θεσσαλονίκη ελάτε στην WEBONE για να φέρουμε το site σας στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης

Συνεργασία - συνεργασία - σημαίνει επιτυχία για όλους μας.

Η επικοινωνία είναι το κλειδί για τη συνεργασία

Η αποτελεσματική επικοινωνία είναι κρίσιμη για ένα περιβάλλον εργασίας. Η επικοινωνία βασίζεται στη γλώσσα. Εάν ένας οδηγός ράφτινγκ λέει ότι "το λιμάνι του πορθμού προς τα εμπρός", η ομάδα του πιθανότατα θα τον κοιτάξει με σύγχυση. Εάν λέει "αριστερό κουπί προς τα εμπρός", η ομάδα του θα καταλάβει τη γλώσσα του και θα κάνει τη σωστή ενέργεια.

Ένας τρόπος για να βελτιώσουμε την επικοινωνία με τις προοπτικές και τους πελάτες μας είναι να αφαιρέσουμε τη φρασεολογία της βιομηχανίας από το λεξιλόγιό μας. Κατά τα τελευταία χρόνια, έχω προκαλέσει τον εαυτό μου να χρησιμοποιήσω περισσότερες καθημερινές λέξεις στην επικοινωνία με τον πελάτη. Ως αποτέλεσμα, κλείνουμε περισσότερες επιχειρήσεις και έχουμε περισσότερους ικανοποιημένους πελάτες που βλέπουν καλύτερα αποτελέσματα. Είναι μια νίκη, νίκη, νίκη.

Ακολουθούν ορισμένα πρακτικά παραδείγματα επικοινωνίας (και συνεπώς καλύτερης συνεργασίας) με τους πελάτες SEO:

XML Sitemap // Το βιογραφικό της ιστοσελίδας σας (το ζουμί για τις μηχανές αναζήτησης)

Αντί να λέει σε έναν πελάτη ότι ο ιστότοπός του "δεν διαθέτει έναν χάρτη ιστότοπου XML", εξηγώ ότι αυτό το αρχείο είναι σαν ένα βιογραφικό σημείωμα ενός δικτυακού τόπου. Δεν θα εμφανίζονταν σε μια συνέντευξη εργασίας χωρίς ένα βιογραφικό που αναφέρει τα περιουσιακά σας στοιχεία σε μια εύχρηστη μορφή. Ένα βιογραφικό συνοψίζει γρήγορα τα "περιεχόμενα" σας ή τη δομή των συναφών ρόλων και εμπειριών σας - ακριβώς όπως ένας χάρτης ιστοτόπου συνοψίζει το περιεχόμενο και τη δομή ενός δικτυακού τόπου.

Link Building // Χτίσιμο Σχέσεων

Όταν ένας πελάτης ακούει να μιλάτε για σύνδεση κτιρίου, θυμούνται αμέσως πώς αισθάνονται όταν λαμβάνουν spammy ηλεκτρονικά μηνύματα που ζητούν μια εύνοια με τη μορφή ανταλλαγής συνδέσμων. Μπορεί να ανησυχούν ότι αυτή η τακτική είναι πολύ επιθετική ή κοντόφθαλμη και παραβιάζει τους όρους παροχής υπηρεσιών της Google. Εξετάστε το ενδεχόμενο να περιγράψετε την "σύνδεση κτιρίου" ως οικοδόμηση ενός δικτύου επαγγελματικών σχέσεων μιας επιχείρησης που οι μηχανές αναζήτησης κατανοούν γρήγορα και εύκολα. Δημιουργία πινακίδων που μπορούν να διαβάσουν οι μηχανές αναζήτησης.

Προτεινόμενο απόσπασμα // Πάνω από # 1

Οι πελάτες συχνά επικεντρώνουν υπερβολικά την κατάταξή τους. Εάν τους μιλήσετε για "την απόκτηση ενός εμφανιζόμενου αποσπάσματος", αυτή η γλώσσα θα τους αφήσει να χαθούν και ως εκ τούτου να μην συμμετάσχουν στην πρωτοβουλία. Αντ 'αυτού, επικεντρωθείτε σε αυτό που θέλουν: να κατατάξουμε # 1 για μια λέξη-κλειδί που έχουν επιλέξει. Εάν εργάζεστε με έναν πελάτη σε ένα νέο κομμάτι πλήρους περιεχομένου (για να βοηθήσετε να τους ωθήσει στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης, μοιράζοντας την εμπειρία τους), μπορείτε να πάρετε τον πελάτη στο πλοίο λέγοντας ότι ο στόχος είναι να είναι "πάνω από # 1. "

SEO // Να βρεθεί το site σας απο τους πελάτες από δεκάδες αποτελέσματα

Ίσως ο πιο σημαντικός όρος όλων είναι "SEO." Όλοι υποθέτουμε ότι οι προοπτικές μας και οι πελάτες μας κατανοούν τι σημαίνει SEO και γιατί είναι σημαντικό. Αλλά συχνότερα, το μόνο αρκτικόλεξο μπορεί να οδηγήσει σε σύγχυση. Δοκιμάστε να αντικαταστήσετε το "get found in Google" οποτεδήποτε μπείτε στον πειρασμό να πείτε "SEO" και ο πελάτης σας θα συνδεθεί με την αξία αντί να συγχέεται από το λεξιλόγιο.

Η κατάργηση της επαγγελματικής φρασεολογίας έχει επηρεάσει περισσότερο τις αλλαγές στην επικοινωνία των πελατών. Σας συνιστούμε (και πρακτικά) να στέλνετε μηνιαίες εκθέσεις, να αναζητάτε ενεργά ανατροφοδότηση και να ορίζετε σαφείς προσδοκίες Διαβάστε περισσότερα συμβουλές επικοινωνίας με πελάτες σχετικά με το blog Moz και το Pathfinder SEO .

Ποιες εκφράσεις και λέξεις χρησιμοποιείτε στις επικοινωνίες πελατών;

Ας δημιουργήσουμε ένα κοινό λεξικό χωρίς λεξιλόγιο για να βελτιώσουμε τον τρόπο με τον οποίο μιλάμε στους πελάτες μας. Ας σταματήσουμε να αφήνουμε τους πελάτες μας να νιώθουν συγκλονισμένοι, χαμένοι ή απογοητευμένοι με το SEO. Μετά από όλα, η συνεργασία είναι το θεμέλιο του SEO. Και για να συνεργαστούμε, πρέπει να δημιουργήσουμε - και να συναντηθούμε σε - κοινό έδαφος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου