Πέμπτη 25 Ιουλίου 2019

Τα 5 ποιό συχνά λάθη στην κατασκευή των ιστοσελίδων


Λάθη στην κατασκευή των ιστοσελίδων


Μπορείτε να το αισθανθείτε, έτσι; Επισκεφθείτε έναν ιστότοπο, και ακριβώς από το κτύπημα κάτι απλά δεν είναι σωστό. Και ενώ απλά δεν μπορείτε να βάλετε το δάχτυλό σας σε αυτό, ξέρετε ότι δεν θα διαρκέσει περισσότερο από το βιομηχανικό πρότυπο 5 δευτερόλεπτα προτού κάνετε κλικ στο X, ALT F4 ή στο κουμπί για να ξεπεραστείτε εδώ. Σε αυτή την ανάρτηση πρόκειται να μιλήσουμε για μερικά κοινά λάθη κατασκευής ιστοσελίδων που κάνουν πολλές επιχειρήσεις και πώς να τα αποφύγετε.

Δεν είναι δύσκολο να βρείτε αρκετά ιστότοπους στο διαδίκτυο. Στην πραγματικότητα, όλοι μας πλημμυρίζουμε καθημερινά. Αλλά, είναι σπάνιο να βρεθεί ένας ιστότοπος που όχι μόνο επιτυγχάνει τη μορφή αλλά και σε λειτουργία.

Ως σχεδιαστής ιστοσελίδων, ο ρόλος μου δεν είναι μόνο να φτιάξω έναν ιστό που να φαίνεται καλός. Όχι ... το πάθος μου είναι να φτιάξω έναν ιστότοπο με επιτυχία. Αλλά, πιστεύετε ότι ή όχι απλώς έχοντας ένα site που δεν συντρίβει όλη την ώρα δεν είναι ο τελικός στόχος.

Ο στόχος δεν είναι για τον ιστότοπό σας να κάνει ακριβώς αυτό που θέλετε. Εδώ είναι τα κορυφαία 5 λάθη κατασκευής ιστοσελίδων

1. Δεν έχετε στόχο


Ο Γιόγκι Μπέρα είπε:

Εάν δεν ξέρετε πού πηγαίνετε, θα καταλήξετε κάπου αλλού.

Ο ιστότοπός σας πρέπει να έχει στο μυαλό του έναν τελικό δρόμο. Τι θέλετε να ολοκληρώσετε; Προσπαθείτε να πουλήσετε ένα προϊόν; Προσπαθείτε να συγκεντρώσετε μια λίστα email; Ή απλά θέλετε να εκπαιδεύσετε τους ανθρώπους για το τι κάνετε;

Δεν μπορώ να σας πω πόσο με κάνει να βλέπω έναν ιστότοπο που είναι εκεί ακριβώς για να είναι εκεί. Αυτό είναι ένα από τα πιο κοινά λάθη σχεδιασμού ιστοσελίδων που βλέπω. Ίσως κάνει λίγο καλό για να έχει κάτι. Αλλά, η κατώτατη γραμμή είναι ότι χρειάζεστε ένα στόχο. Ξεκινήστε με αυτό πριν από οτιδήποτε άλλο. Πριν επιλέξετε το συνδυασμό χρωμάτων. Πριν καταλάβετε ποια χαρακτηριστικά θέλετε. Επιλέξτε ένα στόχο.

Ο στόχος σας θα είναι ο καθοριστικός παράγοντας σχεδόν σε κάθε απόφαση που κάνετε.

2. Δεν φτάνετε γρήγορα στο σημείο


Πρέπει να φτάσετε στο σημείο μόλις επιλέξετε τον στόχο σας. Αγωνίστηκα πριν, αλλά κυριολεκτικά έχετε δευτερόλεπτα για να πείσετε κάποιον ότι η διαμονή σας στο site σας αξίζει πολύτιμο χρόνο.

Έτσι πρέπει να κόψετε την κυνηγητό και πρέπει να είναι απλή και ξεκάθαρη. Ο Ντόναλντ Μίλερ από την Ιστορία Μάρκα το αποκαλεί "Δοκιμή Grunt". Θα μπορούσε ένας άνθρωπος σπηλαίου να καταλάβει ποιος είσαι και τι κάνεις στον καιρό που τον παίρνει για να καμαρώνει;


3. Λέτε πάρα πολλά



Το έχω. Είστε παθιασμένοι για την επιχείρησή σου. Έχετε τόσα πολλά που θέλετε να μοιραστείτε και ο ιστότοπός σας είναι η ευκαιρία σας να κάνετε ακριβώς αυτό. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι ζούμε σε έναν κόσμο περισπασμού. Είναι δύσκολο για οποιονδήποτε να καθίσει και να αφιερώσει χρόνο σε οτιδήποτε. Έτσι, εάν έχετε πολλά αντίγραφα στον ιστότοπό σας, οι πιθανότητες είναι ότι ο χρήστης θα αισθανθεί συνωστισμένος και θα εξαιρεθεί πριν να σας δώσει μια ευκαιρία.

Η αλήθεια είναι να γράφετε σύντομα δεν είναι εύκολο έργο. Μόλις πρόσφατα διάβασα ένα βιβλίο του Seth Godin μήκους περίπου 200 σελίδων. Στο τέλος εξήγησε πόσο δύσκολο ήταν να γράψω ένα τόσο μικρό βιβλίο. Νιώθω τον πόνο του. Αλλά ο χρόνος για να συμπιεστεί το μήνυμά σας είναι ζωτικής σημασίας για να πάρει κάποιον να εμπλακεί.

Και, μπορείτε πάντα να δείξετε στους ανθρώπους περισσότερες πληροφορίες για όσους ενδιαφέρονται. Αλλά, μην πέσετε προσευχηθείτε σε αυτό το λάθος του web design. Κρατήστε το σύντομο και γλυκό.


4. Δεν σκέφτεστε τον τελικό χρήστη



Πρέπει να έχετε μια καλή ιδέα για το ποιος είναι το κοινό-στόχος σας. Τι τους αρέσει? Τι τους αρέσει; Και σίγουρα, αυτό δεν είναι εύκολο. Μεγάλες εταιρείες ξοδεύουν πολλά χρήματα που υπολογίζουν μόνο ποιος είναι ο τέλειος πελάτης τους. Έτσι, προτού να ξοδέψετε πολλά χρήματα κάνοντας τον ιστοχώρο σας σωστό, βεβαιωθείτε ότι έχετε κάνει κάποια εργασία για να καταλάβετε ποιος χτίζετε την ιστοσελίδα σας.


Μπορείτε να συντονίσετε τα δεδομένα στα περιεχόμενα της καρδιάς σας και να καθορίσετε ποιος πρέπει να χτίσει τον ιστότοπό σας.


5. Το Web Design σας είναι ξεπερασμένο ή ακατάστατο



Οι πελάτες θα υποθέσουν ότι η προσπάθεια που βάζετε στον ιστότοπό σας θα είναι η προσπάθεια που τους βάζετε ως πελάτη. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να είστε μοντέρνος με τους τόνους των φώτων που αναβοσβήνουν. Αυτό μπορεί να μην προσελκύει το κοινό-στόχο σας (ανατρέξτε στον αριθμό 4). Αλλά, αυτό σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι καθαρός και σκόπιμος.

Εάν έχετε τα στοιχεία που πέφτουν το ένα πάνω στο άλλο και το κείμενο που κόβεται στέλνει ένα μήνυμα σε έναν πελάτη. Ή αν δεν έχετε ακολουθήσει τις πιο πρόσφατες τάσεις σχεδιασμού ίσως στέλνετε μήνυμα ότι είστε επιχείρηση είναι ξεπερασμένη. Ο ιστότοπός σας δεν πρέπει να είναι έργο τέχνης. Αλλά, θα πρέπει να ενημερωθεί για να παραμείνει σε επαφή με την αγορά γύρω σας.

Αποφύγετε αυτό το λάθος του web design. Και, κρατήστε τους ανθρώπους μακριά από μια μεγάλη ευκαιρία να συνεργαστούν μαζί σας μόνο επειδή κάποιος άλλος ιστοσελίδα φαινόταν καλύτερα.

Δεν είναι δύσκολο να αποφύγετε αυτά τα λάθη στο σχεδιασμό ιστοσελίδων. Απλώς χρειάζεται κάποια σκέψη και πρόθεση. Το διαδίκτυο είναι τεράστιο! Και υπάρχουν περισσότεροι από αρκετοί ιστότοποι εκεί έξω. Μπορείτε να ορίσετε τον ιστότοπό σας ξεχωριστά αποφεύγοντας αυτά τα λάθη σχεδιασμού ιστοσελίδων. Και, αν το χρειάζεστε, η WEBONE μπορεί να σας βοηθήσει στην κατασκευή και την προώθηση των ιστοσελίδων σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου