Προφανώς έχετε ακούσει πολλά για το τοπικό SEO ότι είναι μια από τις πιο σημαντικές πτυχές, όταν μιλάμε για το digital marketing.
Ωστόσο, θεωρούμε ότι είναι δίκαιο ότι πριν ξεκινήσουμε την ανάλυση θα πρέπει να έχουμε μια συνοπτική ιδέα για το τι είναι ακριβώς το τοπικό SEO, ποιά η συνάφειά του με τον σημερινό κόσμο και πώς επηρεάζει τις επιχειρήσεις.
Αυτό το άρθρο αναλύει αυτές τις πληροφορίες, ώστε να έχετε μια σαφή ιδέα για το γιατί το τοπικό SEO κατέχει μια τέτοια δεσπόζουσα θέση στο online marketing και πώς μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.
Τι είναι το τοπικό SEO;
Το τοπικό SEO χρησιμεύει για την προβολή της επιχείρησής σας στις αναζητήσεις βάσει τοποθεσίας. Είναι απλώς μια παραλλαγή του SEO σας , και έχει ως στόχο να διασφαλίσει ότι η επιχείρησή σας θα βρεθεί στο διαδίκτυο από ανθρώπους που το ψάχνουν σε αυτή την τοποθεσία.
Αυτά περιλαμβάνουν αναζητήσεις με συγκεκριμένους γεωγραφικούς προσδιορισμούς, όπως πόλη, κράτος, ταχυδρομικό κώδικα κ.λπ. και αναζητήσεις κοντά σε εμάς, όπου η Google αναλαμβάνει τη γεωγραφική θέση του ατόμου και παρέχει αποτελέσματα αναζήτησης από αυτήν την περιοχή.
Γιατί είναι σημαντικό το τοπικό SEO?
Το τοπικό SEO είναι εξαιρετικά σημαντικό, ειδικά αν έχετε μια επιχείρηση – κατάστημα, ή παρέχετε μια υπηρεσία σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία.
Σύμφωνα με μελέτη της Forbes, το 95% των χρηστών smartphone χρησιμοποίησε τη συσκευή τους για να πραγματοποιήσει τοπικές αναζητήσεις, εκ των οποίων το 61% πήρε τηλέφωνο την επιχείρηση και το 59% την επισκέφθηκε.
Και η SearchEngineWatch διαπίστωσε ότι το 70% των χρηστών κινητής τηλεφωνίας κάνουν κλικ για να καλέσουν μια επιχείρηση απευθείας από τα αποτελέσματα αναζήτησης Google χρησιμοποιώντας τα κινητά τους τηλέφωνα.
Τοποθετώντας την επιχείρησή σας στο τοπικό 3-πακέτο Google
Επιπλέον, το τοπικό SEO μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να εμφανιστεί στο τοπικό πακέτο 3 αποτελεσμάτων του Google, το οποίο είναι ένα από τα πιο περιζήτητα σημεία όταν πρόκειται για αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης . Τι είναι αυτό το τοπικό πακέτο 3 αποτελεσμάτων λοιπόν.
Αρχικά, το SERP(Search engine results page) της Google στις τοπικές αναζητήσεις, εμφανίζε τις επτά πιο δημοφιλείς επιχειρήσεις που σχετίζονται με την αναζήτησή σας με τη μορφή αποσπάσματος. Αυτό ονομάστηκε τοπικό 7-πακέτο αποτελεσμάτων και μπορούσες να δεις τις διευθύνσεις, τους αριθμούς τηλεφώνου και κατευθυντήριες γραμμές σε κάθε μία από αυτές τις επιχειρήσεις.
Ωστόσο, καθώς οι τάσεις περιήγησης εξελίχθηκαν για να κυριαρχήσουν από τα smartphones, η Google μείωσε το 7-pack για να περιλαμβάνει μόνο τρία αποτελέσματα, για καλύτερη εμπειρία χρήστη. Όπως μπορεί να μαντέψατε, αυτό λέγεται τώρα το τοπικό πακέτο 3 αποτελεσμάτων.
Σύμφωνα με τη μελέτη της Moz , το 44% των ανθρώπων που πραγματοποίησαν μια τοπική αναζήτηση, έκαναν κλικ σε μια τοπική λίστα 3 αποτελεσμάτων, ενώ μόνο το 8% επέλεξε να φορτώσει “περισσότερα τοπικά αποτελέσματα”. Αυτό δείχνει ότι οι περισσότεροι άνθρωποι που αναζητούν τοπικές καταχωρίσεις βρίσκουν αυτό που ψάχνουν, στο πλαίσιο των τοπικών επιλογών 3-pack που παρέχονται.
Ως εκ τούτου εάν η επιχείρησή σας είναι στο σημείο αυτό στα αποτελέσματα αναζήτησης θα μπορούσε να οδηγήσει ένα τεράστιο ποσό της κυκλοφορίας και των πιθανών εσόδων σας, και το τοπικό SEO μπορεί να βοηθήσει να βάλετε την επιχείρησή σας εκεί.
Δείτε όλα μας το άρθρο για το τοπικό (local) SEO
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου