Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

Δείτε στο άρθρο μας πως μπορείτε να βελτιώσετε το eshop σας


Αν ασχολείσαι με το εμπόριο, είτε τα πηγαίνεις καλά σε επίπεδο πωλήσεων, είτε χρειάζεσαι μια κίνηση για να αυξήσεις τα νούμερά σου, η παράλληλη προώθηση των προϊόντων σου μέσω ενός eShop αποτελεί άμεση προτεραιότητα.

1. Φρόντισε για την ασφάλεια στις συναλλαγές

Το πρώτο και βασικότερο βήμα, είναι να διασφαλίσεις την κρυπτογράφηση των δεδομένων που ανταλλάσσονται ανάμεσα στους πελάτες και το eShop σου. Σίγουρα θα απέφευγες να καταχωρήσεις την πιστωτική σου κάρτα σε ένα eShop που δεν σου εξασφαλίζει ότι τα στοιχεία της παραμένουν προστατευμένα. Γιατί να λειτουργήσουν διαφορετικά οι επισκέπτες σε μία αντίστοιχη περίπτωση στο δικό σου eShop; Φρόντισε, λοιπόν, να το εξοπλίσεις με ένα πιστοποιητικό ασφαλείας, που θα προστατέψει τα δεδομένα των πελατών σου. Μπορείς να επιλέξεις από την πιο απλή λύση που σου παρέχει ένα Domain Validation SSL έως τις περισσότερο εξειδικευμένες που παρέχουν για επιχειρήσεις τα Organization και τα  Extended Validation SSL (EV SSL).

2. Κάνε συνεχείς βελτιώσεις στο SEO

Σίγουρα γνωρίζεις τη σπουδαιότητα του SEO για το site σου, και σε διαβεβαιώ ότι είναι το ίδιο σημαντικό και για το eShop σου. Στην ουσία, όλες οι συμβουλές που θα βρεις σε αυτό το post, αποτελούν και μικρές SEO πρακτικές που θα βοηθήσουν το eShop σου! Πέρα από τις ενέργειες που είναι ορατές στους πελάτες σου, όμως, πρέπει να μεριμνήσεις και για ορισμένες πρακτικές που μπορεί να μην φαίνονται άμεσα, αλλά επηρεάζουν κατά πολύ τη θέση σου στα σποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Μερικά σημεία που πρέπει να προσέξεις στο eShop σου είναι:

Τα keywords: οι λέξεις-κλειδιά που θα χρησιμοποιήσεις είναι απαραίτητο να περιγράφουν ακριβώς το προϊόν σου, αλλά παράλληλα να σε κάνουν να ξεχωρίζεις. Δοκίμασε να σχηματίσεις ολόκληρες φράσεις, αντί την εισαγωγή μεμονωμένων keywords.

Τα metadata: αποτελούν όλα τα δεδομένα που βλέπει ο χρήστης έξω από τη σελίδα σου, όταν π.χ. τη συναντήσει στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Είναι απαραίτητο, λοιπόν, να φροντίζεις ώστε να εμφανίζονται σωστά και να υπακούν στους κανόνες του SEO.
Οι εικόνες: συμπλήρωσε με τα κατάλληλα keywords τις εικόνες που συνοδεύουν τα προϊόντα σου και θυμήσου να συμπληρώσεις το alt text – έτσι, ο χρήστης θα μπορέσει να καταλάβει σε τι αφορά η εικόνα, ακόμα και αν ένας browser δεν μπορεί να την προβάλλει.

3. Παρουσίασε στο χρήστη άρτιες εικόνες

Οι φωτογραφίες των προϊόντων σου είναι η πρώτη επαφή που θα έχει ο πελάτης με αυτά. Πολλές φορές είναι ο καθοριστικός παράγοντας που θα κρατήσει ή όχι έναν υποψήφιο πελάτη. Φρόντισε να διαθέτεις αρκετές φωτογραφίες για κάθε προϊόν, οι οποίες θα το παρουσιάζουν σε πολύ καλή ανάλυση. Παράλληλα, δώσε τη δυνατότητα στον χρήστη να κάνει zoom, ώστε να δει ακόμα καλύτερα τις λεπτομέρειες του προϊόντος. Είναι κάτι που θα το εκτιμήσει πολύ και αυξάνει τις πιθανότητες να προχωρήσει σε αγορά.
Σε περίπτωση που ασχολείσαι με τη φωτογραφία και διαθέτεις τον κατάλληλο εξοπλισμό, θα μπορούσες να φωτογραφίσεις ο ίδιος τα προϊόντα. Αν, όμως, δεν έχεις αυτή τη δυνατότητα, είναι σημαντικό να αγοράσεις υπηρεσίες από κάποιον επαγγελματία φωτογράφο. Παράλληλα, φρόντισε στις φωτογραφίες να προβάλλεις τα προϊόντα σου σε χρήση, όταν αυτό είναι εφικτό (π.χ. αν είναι ρούχα ή παπούτσια).

Δείτε όλο το άρθρο μας για το πως μπορείτε να βελτιώσετε το eshop σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου