Σταματήστε να ζημιώνετε το SEO του site σας, αλλάζοντας 8 συνήθειες, που καταστρέφουν τα rankings του site σας.
Η τήρηση ορισμένων βασικών κανόνων σε επίπεδο SEO είναι εκ των ουκ άνευ στον αγώνα σας για υψηλά rankings σε συγκεκριμένες αναζητήσεις που σας ενδιαφέρουν.
Δείτε μερικές συνήθειες που πρέπει να αποφύγετε, για να βελτιώσετε περαιτέρω το Search Engine Optimization του site σας και να αυξήσετε την επισκεψιμότητά του.
1. Δεν χρησιμοποιείτε το keyword planner tool της Google
Η Google σας δίνει τη δυνατότητα να ερευνήσετε τον τρόπο με τον οποίο αναζητούν σχετικά με διάφορα θέματα οι άνθρωποι, σε διάφορες χώρες και γλώσσες. Επιπλέον, σας δείχνει τον όγκο των αναζητήσεων για κάθε λέξη κλειδί που επιλέγετε να αναλύσετε μέσω του εργαλείου.
Η έρευνα αυτή πριν την δημιουργία ενός άρθρου σχετικά με ένα συγκεκριμένο θέμα, μπορεί να σας βοηθήσει σημαντικά στο να βρείτε τον κατάλληλο τίτλο, γύρω από τον οποίο να δομήσετε το άρθρο σας. Επίσης, μπορεί να σας προτείνει διάφορα σχετικά και εναλλακτικά άρθρα γύρω από ένα θεματικό άξονα.
Είναι πολύ σημαντικό να το χρησιμοποιήσετε έξυπνα. Το να στοχεύσετε σε πολύ γενικά keywords (π.χ μίας λέξης, όπως “seo”) είναι το πιο συνηθισμένο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι webmasters. Αυτά τα keywords έχουν και τον πιο μεγάλο ανταγωνισμό, με αποτέλεσμα να είναι πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο να πετύχετε υψηλά rankings σε αυτές τις αναζητήσεις. Όμως, το keyword tool μπορεί να σας προτείνει niche θεματολογίες, και την σχετική τους δημοτικότητα, ώστε να δημιουργήσετε στοχευμένο περιεχόμενο, το οποίο θα έχει βάσιμες πιθανότητες να πετύχει υψηλό rank και να σας φέρει και περισσότερο, αλλά και πιο στοχευμένο traffic στο site σας.
2. Δεν έχετε μοναδικούς τίτλους και περιγραφές
Αυτό είναι μάλλον το μεγαλύτερο SEO λάθος που κάνουν οι περισσότεροι αρθρογράφοι και webmasters στο διαδίκτυο. Όσο έμφαση και να δηλώνουν ποικιλοτρόπως η Google και η Microsoft (μέσω του Bing) ότι δίνουν στην μοναδικότητα των τίτλων, ακόμα πολλά sites έχουν duplicate τίτλους σε διαφορετικές σελίδες.
Τα πιο συνηθισμένα λάθη, σχετικά με διπλότυπους τίτλους είναι:
Το να έχουν όλες οι σελίδες τον ίδιο τίτλο
Το να συμπεριλαμβάνεις στο όνομα της κάθε σελίδας το όνομα του website (χρειάζεται στην κεντρική σελίδα, αλλά δεν είναι απαραίτητο στις υπόλοιπες σελίδες, μόνο σε πολύ συγκεκριμένους τύπους sites είναι χρήσιμο, για λόγους branding να το κάνεις για έναν μεγαλύτερο αριθμό σελίδων)
Η δημιουργία τίτλων με περισσότερους από 65 χαρακτήρες
Οι meta περιγραφές μίας σελίδας πρέπει να είναι επίσης μοναδικές (το πολύ 150-160 χαρακτήρες).
Δεν πρέπει να είναι μία συλλογή από keywords, αλλά να περιγράφουν ουσιαστικά και με έναν κατανοητό τρόπο το περιεχόμενο μίας σελίδας. Μία καλή περιγραφή μπορεί να αυξήσει το click through rate που έχει ένα site σε μία σελίδα με αποτελέσματα αναζήτησης. Όσο πιο περιγραφική και κοντά στην πραγματικότητα είναι μία περιγραφή σελίδας, τόσο μεγαλύτερο θα είναι το user satisfaction από την εμπειρία που θα έχει με την σελίδα αυτή, ενώ και τα conversion rates θα είναι υψηλότερα.
3. Δεν είστε ενεργοί στα social media
Τα social media είναι ένας από τους καλύτερους και πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προωθήσετε το web site σας και το περιεχόμενό του. Αν δεν είστε ενεργοί σε τουλάχιστον μία social media πλατφόρμα, κάνετε ένα από τα μεγαλύτερα λάθη αναφορικά με το seo του site σας.
Εκτός από το ότι πρόκειται για μία πολύ καλή πηγή traffic για το site σας, το πόσο δημοφιλές είναι ένα site και το περιεχόμενό του στα social media είναι ένας ολοένα και πιο σημαντικός παράγοντας για τις μηχανές αναζήτησης.
Επιλέξτε τα social networks που χρησιμοποιεί το κοινό στο οποίο απευθύνεστε, χτίστε ένα σωστό profile και ξεκινήστε να μοιράζεστε περιεχόμενο με τους χρήστες αυτών των networks, με στόχο να αυξήσετε το engagement και το reach που έχετε σε αυτά.
Αν θέλετε βοήθεια σχετικά με το social media marketing επικοινωνήστε με τη webone, για να βοηθήσουμε να δημιουργήσετε ή να βελτιώσετε τη social media στρατηγική σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου