Τρίτη 18 Ιουλίου 2017

Πως πρέπει να είναι η δομή URL των ιστοσελίδων σας για καλύτερο SEO


Όσον αφορά την αναζήτηση, είτε πρόκειται για μηχανές κι ανιχνευτές είτε για φυσικούς επισκέπτες, η δομή, URL των ιστοσελίδων σας, έχει ιδιαίτερα μεγάλη αξία καθώς εμφανίζονται σε τρεις διαφορετικές σημαντικές τοποθεσίες:

α) Στα αποτελέσματα αναζήτησης, όπου παρουσιάζεται, με πράσινο χρώμα, κάτω από τον τίτλο και την περιγραφή του κάθε αποτελέσματος.


β) Στη μπάρα διευθύνσεων του φυλλομετρητή, όπου, ενώ δεν επηρεάζει τις μηχανές αναζήτησης, έχει άμεση επίδραση στην εμπειρία του χρήστη που επισκέπτεται τη σελίδα, κυρίως σε σχέση με την ευκολία πλοήγησης μέσα στον ιστοχώρο.

γ) Ως anchor text σε πάρα πολλές περιπτώσεις εξωτερικών συνδέσμων, στους οποίους παραλείφθηκε η ανάθεση κάποιας περιγραφής ή φράσης.

Οι διευθύνσεις URL, επομένως, ενός ιστοχώρου είναι ένα από τα πλέον σημαντικά, προγραμματιστικού επιπέδου στοιχεία, τόσο για τις μηχανές αναζήτησης όσο και για τους χρήστες. Οι μηχανές ανταμείβουν σύντομες, στατικές, σαφείς διευθύνσεις URL που εμπεριέχουν σημαντικές λέξεις ή φράσεις – κλειδιά (βλέπε SEO) και, διόλου τυχαία, οι χρήστες εκτιμούν τις ίδιες ακριβώς αξίες.

Καλύτερες πρακτικές για το πως θα πρέπει να είναι η δομή των URLs

α) Το πιο σημαντικό στοιχείο που οφείλει να χαρακτηρίζει μία διεύθυνση URL είναι η περιγραφή του περιεχομένου της. Το ζητούμενο είναι ο χρήστης να μπορεί να κοιτάζει τη μπάρα διευθύνσεων (ή κάποιον σκέτο σύνδεσμο) και να καταλαβαίνει ακριβώς το περιεχόμενο της σελίδας προτού επισκεφθεί το σύνδεσμο. Άλλωστε οι URLs επικολλούνται, διαμοιράζονται, στέλνονται μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, καταγράφονται ως πηγές σε ειδησεογραφικά blogs, φόρουμ, διαδικτυακές πύλες και κοινότητες και, φυσικά, αναγνωρίζονται από τις μηχανές αναζήτησης. Παράλληλα, δεδομένου ότι κάθε σελίδα στοχεύει, συνήθως, σε μία ή δύο συγκεκριμένες λέξεις – κλειδιά, είναι κρίσιμο να συμπεριλαμβάνονται στη διεύθυνση URL αυτής και να ενσωματώνονται ομαλά, χωρίς κατάχρηση, στην περιγραφή του περιεχομένου.

β) Εξίσου σημαντική πρακτική τεχνικής βελτιστοποίησης των διευθύνσεων URL είναι ο περιορισμός των φακέλων και υποφακέλων που βρίσκονται μεταξύ της αρχικής σελίδας (root directory) και του τελικού εγγράφου. Η διεύθυνση δεν πρέπει να περιλαμβάνει αχρείαστους φακέλους (ή λέξεις ή χαρακτήρες), ενώ και το όνομα του τελικού εγγράφου οφείλει να είναι όσο το δυνατόν συντομότερο, άρα και πιο εύκολο να αντιγραφεί κι επικολληθεί, να αναγνωσθεί μέσω τηλεφώνου, να γραφεί σε μία επαγγελματική κάρτα κ.λπ.

Δείτε όλο μας το άρθρο για την δομή των URLs

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου