Αν ρωτήσετε 10 ειδικούς να σας απαριθμήσουν τις βασικές συμβουλές SEO που πρέπει να ακολουθήσετε, το πιθανότερο είναι να καταλήξετε με 10 διαφορετικές λίστες. Υπάρχουν όμως μερικές βασικές συμβουλές SEO, για τις οποίες όλοι οι ειδικοί συμφωνούν.
Το search engine optimization ξεκινάει από τη στιγμή που ξεκινάει και η σχεδίαση της ιστοσελίδας. Κάθε βήμα υλοποίησης πρέπει να δημιουργείται υπό το πρίσμα του seo. Γι’ αυτό το λόγο πρέπει όλα τα μέλη μιας ομάδας υλοποίησης μιας ιστοσελίδας να συνεργάζονται αρμονικά υπό την επίβλεψη ειδικών του seo. Όσο πιο καλή συνεργασία και βελτιστοποίηση υπάρχει εξ’αρχής, τόσο μεγαλώνει το πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού σε θέματα κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης.
Τα πάντα ξεκινούν από το web design.
Το web design που θα ακολουθήσετε πρέπει να είναι βελτιστοποιημένο προς δύο κατευθύνσεις, τον άνθρωπο και τις μηχανές αναζήτησης. Δεν είναι σωστό να προηγείται η δημοσιοποίηση μιας ιστοσελίδας στο διαδίκτυο και κατόπιν να ενδιαφέρει η βελτιστοποίηση και η προώθηση της σε μηχανές αναζήτησης.
Έρευνα και επιλογή των κατάλληλων λέξεων φράσεων
Το πρώτο στοιχείο ανάλυσης για να ξεκινήσει η βελτιστοποίηση ενός δικτυακού τόπου στις μηχανές αναζήτησης και αφού προηγουμένως έχουν οροθετηθεί οι στόχοι, το θέμα και το target group, είναι το keyword research δηλαδή η έρευνα, διαπίστωση και ανάλυση για το ποιες λέξεις – κλειδιά (keywords) ταιριάζουν στο θέμα του εκάστοτε ιστοχώρου.
Το καλό SEO ξεκινάει με μια συντονισμένη και στοχευμένη έρευνα.
Με βάση αυτή την έρευνα θα επιλέγουν τα κατάλληλα keywords έτσι ώστε να προσελκύσει ένα στοχευμένο traffic στον δικτυακό τόπο και το κοινό να μπορεί να εντοπίζει την ιστοσελίδα χωρίς μεγάλη προσπάθεια.
Εκτίμηση όγκου αναζητήσεων
Μετά τον προσδιορισμό των κατάλληλων φράσεων ή λέξεων – κλειδιών, συνίσταται η εκτίμηση του όγκου αναζήτησης και του σχετικού ανταγωνισμού για κάθε έναν επιθυμητό όρο. Η διαδικασία αυτή προσανατολίζει τους διαχειριστές του ιστοτόπου ποιοι όροι οφείλουν να βαραίνουν περισσότερο τη διαδικασία της βελτιστοποίησης, καθώς αυτή μπορεί να εξατομικευτεί για κάθε λέξη ή φράση. Το πλέον χρήσιμο εργαλείο για τη διαδικασία αυτή είναι το Google AdWords Keyword Tool.
Το εργαλείο αυτό της Google παρουσιάζει στοιχεία σχετικά με τον ανταγωνισμό των σχετικών φράσεων, τις μηνιαίες αναζητήσεις παγκοσμίως αλλά κι εγχώρια, όσον αφορά αποκλειστικά τη μηχανή αναζήτησης της Google.
Τάση και χρονικές διακυμάνσεις
Έχει μεγάλη σημασία να προσδιορίσουμε πότε οι λέξεις μας έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση, πότε παύουν να χρησιμοποιούνται, όχι μόνο για να προβλέπουμε τη συνέχεια της πορείας τους, αλλά και για να αναλύσουμε την ίδια την αγορά για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες (π.χ. εάν η ζήτησή τους πέφτει σταδιακά τα τελευταία χρόνια ή μήνες, ίσως μία εταιρία χρειάζεται να επαναπροσδιορίσει τις λέξεις – κλειδιά ή ακόμη και τα ίδια τα προϊόντα της). Παράδειγμα τέτοιου εργαλείου είναι το Google Trends, το οποίο παρουσιάζει τις διακυμάνσεις στην αναζήτηση μίας ή περισσότερων φράσεων – κλειδιών στη μηχανή της Google:
Δείτε όλο μας το άρθρο για τις βασικές συμβουλές SEO
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου