Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

Google AdWords vs. Facebook Ads: Ποιό αποδίδει καλύτερα για εσάς;


Χρόνο με το χρόνο η μάχη συνεχίζεται αμείωτη, διαφημίσεις στη Google ή στο Facebook; Ποιό είναι το καλύτερο για την επιχείρησή σας;

Ενώ υπάρχουν κάποιες ομοιότητες, το καθένα έχει τα οφέλη που διαφέρουν ανάλογα με την επιχείρησή σας, τον προϋπολογισμό σας, το κοινό σας (target group) και ποιός είναι ο στρατηγικός στόχο σας.

Για παράδειγμα, το Google Adwords μπορεί να φτάσει πάνω από 2,6 δισεκατομμύρια ανθρώπους που ψάχνουν και αναζητού κάθε μήνα, αλλά το Facebook από την άλλη σας επιτρέπει να στοχεύσετε συγκεκριμένους χρήστες που ἐχουν συγκεκριμένη συμπεριφορά και ενδιαφέροντα (ιντερνετικά).

Δείτε στο παρακάτω infographic τη μάχη με όμορφο και χιουμοριστικό τρόπο και μάθετε πότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε το Google Adwords και πότε το Facebook Ads

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου