Ένας τρόπος να εξηγηθεί πως το διαδίκτυο μπορεί να συνεισφέρει ως μέσο επικοινωνίας των επιχειρήσεων είναι η κλασική προσέγγιση AIDA. Η λέξη AIDA είναι αρτικόλεξο των λέξεων Προσοχή (Attention), Ενδιαφέρον (Interest), Επιθυμία (Desire), Δράση (Action). Σύμφωνα με την διαδικασία AIDA, πρέπει πρώτα να υποκινηθεί η προσοχή του κοινού. Στη συνέχεια πρέπει να δημιουργηθεί ενδιαφέρον για την προϊόντική λύση το οποίο να οδηγήσει στην επιθυμία για την απόκτησή της. Τελικά το αγοραστικό κοινό πρέπει να εμπλακεί σε μια μορφή δράσης για την απόκτηση αυτής της λύσης.
για περισσότερες πληροφορίες δείτε το άρθρο μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου