Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022

Οι καλύτερες πλατφόρμες social media για ξενοδοχεία



Ποια είναι η καλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης(social media) για το ξενοδοχείο σας; Πού θα βρείτε τη μεγαλύτερη επιτυχία στο συντομότερο χρονικό διάστημα;

Θα ήταν ωραίο να έχουμε μια οριστική απάντηση, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει μαγική σφαίρα και η μόνη λύση είναι να. 

Α. Εξοικειωθείτε με τις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Για να μπορέσετε να πάρετε μια απόφαση, πρέπει να έχετε μια βασική κατανόηση των πιο δημοφιλών πλατφορμών εκεί έξω:

  • Facebook: Ακόμα η πιο δημοφιλής πλατφόρμα με 2,79 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως , το Facebook σάς επιτρέπει να μοιράζεστε πληροφορίες, να επικοινωνείτε με επισκέπτες και να δημιουργείτε εκδηλώσεις.
  • Instagram: Μια δημοφιλής οπτική πλατφόρμα, ιδανική για να επιδεικνύει ονειρεμένους προορισμούς και βελούδινα λόμπι – επίσης να ενθαρρύνει τους επισκέπτες και τους influencers να κάνουν το ίδιο.
  • Twitter: Αποστέλλετε tweet σύντομες και γρήγορες (ισχύει όριο 280 χαρακτήρων) ενημερώσεις, επικοινωνίες και συνομιλίες.
  • Youtube: Επιτρέπει σε ξενοδοχεία και επισκέπτες να δημιουργούν περιεχόμενο βίντεο που ενημερώνει και εμπνέει.
  • Pinterest: Μια άλλη οπτική πλατφόρμα για να δημιουργήσετε μια εικόνα της επωνυμίας σας
  • TikTok: Μια εφαρμογή κοινής χρήσης βίντεο με 689 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες , περισσότερο από το ήμισυ του κοινού της κάτω των 34 ετών
  • Whatsapp: Με 2 δισεκατομμύρια χρήστες, αυτή η κομψή πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων μπορεί να ανεβάσει την επικοινωνία των επισκεπτών σε νέα ύψη.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλάζουν και εξελίσσονται συνεχώς , γι' αυτό προσέχετε αυτό.

B. Λάβετε υπόψη το κοινό σας

Και πάλι, όλα επιστρέφουν στην κατανόηση των ανθρώπων που προσπαθείτε να προσεγγίσετε: τους ιδανικούς σας καλεσμένους. Κατανοώντας ποιοι είναι, ποιες πλατφόρμες χρησιμοποιούν περισσότερο (και γιατί) και ποιος τύπος περιεχομένου τους αρέσει, θα είστε σε θέση να διερευνήσετε πιο προσεκτικά τις πλατφόρμες που προσφέρονται και να λάβετε μια τεκμηριωμένη απόφαση σχετικά με το πού θα εστιάσετε το μάρκετινγκ σας, τις προσπάθειές σας και τον πιθανό προϋπολογισμό.

 Γ. Σκεφτείτε στόχους και πρακτικές

Το επόμενο βήμα είναι να σκεφτείτε πραγματικά τους γενικούς στόχους σας και πώς κάθε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων μπορεί να σας βοηθήσει να προχωρήσετε προς την επίτευξη αυτών των στόχων.

Υπάρχουν επίσης πρακτικά στοιχεία που πρέπει να λάβετε υπόψη:

  • Πόσο χρόνο και χρήματα θα χρειαστείτε για να επενδύσετε σε μια πλατφόρμα για να τη χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά;
  • Έχετε προσωπικό που ήδη γνωρίζει και χρησιμοποιεί κάποια από τις πλατφόρμες;
  • Πόσο συχνά θα χρειαστεί να δημοσιεύετε σε κάθε πλατφόρμα;
  • Ποια εργαλεία  διαχείρισης είναι διαθέσιμα;

Αυτοί οι παράγοντες θα σας βοηθήσουν να αποφασίσετε πού να εστιάσετε την ενέργειά σας. Και, να θυμάστε, είναι μάλλον καλύτερο να κάνετε μία ή δύο πλατφόρμες καλά από το να απλωθείτε σε όλες τις πλατφόρμες.

Πώς να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Όταν πρόκειται να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας στις πλατφόρμες που έχετε επιλέξει, σκεφτείτε τους τρείς βασικούς παράγοντες: συνέπεια, δημιουργικότητα και ανταγωνισμό.

  1. Πρέπει να είστε συνεπείς, να δημοσιεύετε τακτικά, με ένα σαφές μήνυμα που να συνάδει με την προσωπικότητα της επωνυμίας σας.
  2. Πρέπει να είσαι και λίγο δημιουργικός. Συμβαίνουν τόσα πολλά, όποια πλατφόρμα κι αν επιλέξετε, που πρέπει να βρείτε έναν δημιουργικό τρόπο για να ξεπεράσετε τον θόρυβο.

Ωστόσο, δεν χρειάζεται να εφευρίσκετε ξανά τον τροχό κάθε φορά. Ρίξτε μια ματιά στον ανταγωνισμό σας για να λάβετε ιδέες που εμπνέουν και την δική σας προωθητική ενέργεια. Ακολουθούν μερικές ιδέες για να ξεκινήσετε:

  • Βεβαιωθείτε ότι η εικόνα εξωφύλλου και η περιγραφή της σελίδας σας στο Facebook είναι όμορφη καλάισθητη και φαίνεται ξεκάθαρα η επωνυμία σας.
  • Μοιραστείτε φωτογραφίες και επαίνους από τους καλεσμένους σας στο Instagram μέσω Instagram και Facebook Stories
  • Δημιουργήστε μια ομάδα Facebook γεμάτη με "παρασκήνια" πληροφορίες και πληροφορίες σχετικά με επερχόμενες προσφορές
  • Αναρτήστε μαρτυρίες στο Twitter
  • Δημιουργήστε ένα hashtag για να μοιράζεστε εκ νέου περιεχόμενο που δημιουργείται από την επωνυμία
  • Ζωντανή ροή εκδηλώσεων, ανατολές και γρήγορες περιηγήσεις
  • Εκτελέστε έναν διαγωνισμό hashtag στο instagram για να δημιουργήσετε περιεχόμενο χρήστη και να αυξήσετε τους ακόλουθους
  • Δημιουργήστε μια σελίδα εκδηλώσεων στο Facebook για την προώθηση ειδικών περιστάσεων και εκδηλώσεων
  • Μοιραστείτε χρήσιμο περιεχόμενο στο Facebook από τοπικά εστιατόρια, τουριστικούς φορείς και αξιοθέατα
  • Συνεργαστείτε με άτομα που επικεντρώνονται στα ταξίδια στο TikTok για να προσεγγίσετε ένα νεότερο κοινό.

Κατά τη δημιουργία και την εφαρμογή ενός σχεδίου διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα πρέπει επίσης να λάβετε υπόψη σας άλλα βασικά στοιχεία : πόσο συχνά να δημοσιεύετε, πότε να δημοσιεύετε, πώς να παρακολουθείτε και να απαντάτε σε χρήστες που μιλούν για την επωνυμία σας, πώς να βελτιστοποιείτε τα προφίλ σας και πώς να οδηγήσει τους χρήστες σε επιλογές κράτησης.

Φτάσαμε στο τέλος…

Είστε έτοιμοι για μία κορυφαία  social media καμπάνια στον digital κόσμο; Σχεδιάστε βήμα προς βήμα την επόμενη διαφημιστική σας κίνηση με στρατηγική σκέψη, φαντασία και πολύτιμους συμμάχους! Ανακαλύψτε τις αντίστοιχες υπηρεσίες της WEBONE και κατακτήστε όλους τους νέους σας στόχους!

Δείτε ακόμη:

Στρατηγικές digital marketing ξενοδοχείων που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε το 2022

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου