Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022

Οι καλύτερες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για ξενοδοχεία



Ποια είναι η καλύτερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για το ξενοδοχείο σας; Πού θα βρείτε τη μεγαλύτερη επιτυχία στο συντομότερο χρονικό διάστημα;

Θα ήταν ωραίο να έχουμε μια οριστική απάντηση, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει μαγική σφαίρα και η μόνη λύση είναι να. 


Εξοικειωθείτε με τις πλατφόρμες των social media

Για να μπορέσετε να πάρετε μια απόφαση, πρέπει να έχετε μια βασική κατανόηση των πιο δημοφιλών πλατφορμών εκεί έξω:

Facebook: Ακόμα η πιο δημοφιλής πλατφόρμα με 2,79 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως , το Facebook σάς επιτρέπει να μοιράζεστε πληροφορίες, να επικοινωνείτε με επισκέπτες και να δημιουργείτε εκδηλώσεις.

Instagram: Μια δημοφιλής οπτική πλατφόρμα, ιδανική για να επιδεικνύει ονειρεμένους προορισμούς και βελούδινα λόμπι – και να ενθαρρύνει τους επισκέπτες και τους influencers να κάνουν το ίδιο.

Twitter: Αποστέλλετε tweet σύντομες και γρήγορες (ισχύει όριο 280 χαρακτήρων) ενημερώσεις, επικοινωνίες και συνομιλίες.

Youtube: Επιτρέπει σε ξενοδοχεία και επισκέπτες να δημιουργούν περιεχόμενο βίντεο που ενημερώνει και εμπνέει.

Pinterest: Μια άλλη οπτική πλατφόρμα για να δημιουργήσετε μια εικόνα της επωνυμίας σας

TikTok: Μια εφαρμογή κοινής χρήσης βίντεο με 689 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες , περισσότερο από το ήμισυ του κοινού της κάτω των 34 ετών

Whatsapp: Με 2 δισεκατομμύρια χρήστες, αυτή η κομψή πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων μπορεί να ανεβάσει την επικοινωνία των επισκεπτών σε νέα ύψη.


Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλάζουν και εξελίσσονται συνεχώς , γι' αυτό θα πρέπει να το προσέξετε αυτό.


B. Λάβετε υπόψη το κοινό σας

Και πάλι, όλα επιστρέφουν στην κατανόηση των ανθρώπων που προσπαθείτε να προσεγγίσετε: τους ιδανικούς σας καλεσμένους. Κατανοώντας ποιοι είναι, ποιες πλατφόρμες χρησιμοποιούν περισσότερο (και γιατί) και ποιος τύπος περιεχομένου τους αρέσει, θα είστε σε θέση να διερευνήσετε πιο προσεκτικά τις πλατφόρμες που προσφέρονται και να λάβετε μια τεκμηριωμένη απόφαση σχετικά με το πού θα εστιάσετε το μάρκετινγκ σας προσπάθειες και τον πιθανό προϋπολογισμό.

 Γ. Σκεφτείτε στόχους και πρακτικές

Το επόμενο βήμα είναι να σκεφτείτε πραγματικά τους γενικούς στόχους σας και πώς κάθε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων μπορεί να σας βοηθήσει να προχωρήσετε προς την επίτευξη αυτών των στόχων.

Υπάρχουν επίσης πρακτικά στοιχεία που πρέπει να λάβετε υπόψη:

Πόσο χρόνο και χρήματα θα χρειαστείτε για να επενδύσετε σε μια πλατφόρμα για να τη χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά;

Έχετε προσωπικό που ήδη γνωρίζει και χρησιμοποιεί κάποια από τις πλατφόρμες;

Πόσο συχνά θα χρειαστεί να δημοσιεύετε σε κάθε πλατφόρμα;

Ποια εργαλεία  διαχείρισης είναι διαθέσιμα;

Αυτοί οι παράγοντες θα σας βοηθήσουν να αποφασίσετε πού να εστιάσετε την ενέργειά σας. Και, να θυμάστε, είναι μάλλον καλύτερο να κάνετε μία ή δύο πλατφόρμες καλά από το να απλωθείτε σε όλες τις πλατφόρμες.

Πώς να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Όταν πρόκειται να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας στις πλατφόρμες που έχετε επιλέξει, σκεφτείτε τα τρία σημεία: συνέπεια, δημιουργικότητα και ανταγωνισμό.

Πρέπει να είστε συνεπείς, να δημοσιεύετε τακτικά, με ένα σαφές μήνυμα που να συνάδει με την προσωπικότητα της επωνυμίας σας.

Πρέπει να είσαι και λίγο δημιουργικός. Συμβαίνουν τόσα πολλά, όποια πλατφόρμα κι αν επιλέξετε, που πρέπει να βρείτε έναν δημιουργικό τρόπο για να ξεπεράσετε τον θόρυβο.

Ωστόσο, δεν χρειάζεται να εφευρίσκετε ξανά τον τροχό κάθε φορά. Ρίξτε μια ματιά στον διαγωνισμό σας για να λάβετε ιδέες που εμπνέουν το δικό σας περιεχόμενο και καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ακολουθούν μερικές ιδέες για να ξεκινήσετε:

Βεβαιωθείτε ότι η εικόνα εξωφύλλου και η περιγραφή της σελίδας σας στο Facebook είναι γεμάτη και με επωνυμία όπως αυτή από τα SIXTY Hotels

Μοιραστείτε φωτογραφίες και επαίνους από τους καλεσμένους σας στο Instagram μέσω Instagram και Facebook Stories

Δημιουργήστε μια ομάδα Facebook γεμάτη με "παρασκήνια" πληροφορίες και πληροφορίες σχετικά με επερχόμενες προσφορές

Αναρτήστε μαρτυρίες στο Twitter

Δημιουργήστε ένα hashtag για να μοιράζεστε εκ νέου περιεχόμενο που δημιουργείται από την επωνυμία, όπως αυτό το χαριτωμένο Tweet που χρησιμοποιεί #FairmontMoments

Ζωντανή ροή εκδηλώσεων, ανατολές και γρήγορες περιηγήσεις

Εκτελέστε έναν διαγωνισμό hashtag στο instagram για να δημιουργήσετε περιεχόμενο χρήστη και να αυξήσετε τους ακόλουθους

Δημιουργήστε μια σελίδα εκδηλώσεων στο Facebook για την προώθηση ειδικών περιστάσεων και εκδηλώσεων

Μοιραστείτε χρήσιμο περιεχόμενο στο Facebook από τοπικά εστιατόρια, τουριστικούς φορείς και αξιοθέατα

Συνεργαστείτε με άτομα που επικεντρώνονται στα ταξίδια στο TikTok για να προσεγγίσετε ένα νεότερο κοινό.

Κατά τη δημιουργία και την εφαρμογή ενός σχεδίου μέσων κοινωνικής δικτύωσης, θα πρέπει επίσης να λάβετε υπόψη σας άλλα βασικά στοιχεία : πόσο συχνά να δημοσιεύετε, πότε να δημοσιεύετε, πώς να παρακολουθείτε και να απαντάτε σε χρήστες που μιλούν για την επωνυμία σας, πώς να βελτιστοποιείτε τα προφίλ σας και πώς να οδηγήσει τους χρήστες σε επιλογές κράτησης.

Ένα άλλο ερώτημα που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τη δημιουργία ενός σχεδίου είναι εάν το μάρκετινγκ επηρεασμού θα μπορούσε να είναι μια χρήσιμη συντόμευση για την επίτευξη των στόχων σας. Αυτός ο τύπος μάρκετινγκ βασίζεται σε εγκρίσεις, αναφορές και συστάσεις από άτομα που έχουν δημιουργήσει εμπιστοσύνη με τους αφοσιωμένους οπαδούς τους στα κοινωνικά δίκτυα.

Πρώτα θα χρειαστεί να βρείτε παράγοντες επιρροής που είναι μια τέλεια συνεργασία όσον αφορά την επωνυμία σας και το μήνυμα που θέλετε να περάσετε εκεί έξω. Έχουν συνεργαστεί με παρόμοια ξενοδοχεία στο παρελθόν; Συμφωνούν οι αξίες και η αισθητική τους με τη δική σας; Το κοινό τους αποτελείται από το είδος των ανθρώπων που προσπαθείτε να προσεγγίσετε; Στη συνέχεια, μπορείτε να προσεγγίσετε τον influencer επικοινωνώντας απευθείας μαζί του μέσω της πλατφόρμας κοινωνικών μέσων. Εάν είναι ένας καθιερωμένος παράγοντας επιρροής, μπορεί να έχουν συγκεκριμένα στοιχεία επικοινωνίας για κάποιον που διαχειρίζεται αυτό το είδος συνεργασίας για αυτούς στο προφίλ του.

Για την κατασκευή των ιστοσελίδων σας για ξενοδοχεία ελάτε στην WEBONE

Δείτε ακόμη:

Στρατηγικές digital marketing ξενοδοχείων που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε το 2022

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου