Κυριακή 25 Αυγούστου 2019

9 Στοιχεία για υπέροχο Website Design για την επιχείρησή σας


Έχετε προσγειωθεί ποτέ σε έναν ιστοχώρο που. Μπλε. Τα δικα σου. Μυαλό? Ίσως είναι μια εκπληκτική εικόνα, ένα αντίγραφο που τραβάει την προσοχή σας και σας τραβάει, ή κάτι μοναδικό που δεν έχετε δει ποτέ πριν. Όποια και αν είναι η περίπτωση, το δροσερό σχεδιασμό ιστοσελίδων είναι απαραίτητο για να προσελκύσετε το ακροατήριό σας και να κρατήσετε την προσοχή τους αρκετά μακρά, ώστε να μπορέσετε να φτάσετε στο σημείο και να κάνετε την πώληση.

Ας ορίσουμε το "δροσερό" από την άποψη του σχεδιασμού ιστοσελίδας.

Όλοι γνωρίζουμε ότι όταν κάποιος αναφέρει τη λέξη «δροσερό» σημαίνει ελκυστική ή εκλεπτυσμένη, ένα βήμα πιο πάνω από τα υπόλοιπα. Η δροσερή σχεδίαση ιστοσελίδων θα κάνει τους δυνητικούς πελάτες σας να κάνουν διπλή λήψη. Κρατάει τους εμπλεκόμενους, προσθέτει αξία και παρουσιάζει ένα συγκεκριμένο παράγοντα wow.

Σίγουρα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα πρότυπο, αλλά δεν θέλετε να ξεχωρίζει η επιχείρησή σας; Υπάρχουν πολλά στοιχεία που μπορείτε να προσθέσετε στον ιστότοπό σας για να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες σας θα παραμείνουν αφοσιωμένοι και τελικά θα αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Είστε έτοιμοι να μεταφέρετε τον ιστότοπό σας στο επόμενο επίπεδο;

Ο δροσερός σχεδιασμός ιστοσελίδων πρέπει να κάνει πολλά πράγματα για το ακροατήριό σας.

Πρώτα πρέπει να είναι σαγηνευτική αρκετά για να κρατήσει τον πελάτη σας στη σελίδα της ιστοσελίδας σας. Αν αποτύχετε γρήγορα να προσελκύσουν την προσοχή τους, θα απομακρυνθούν από το site σας, συχνά σε έναν ιστότοπο ανταγωνιστών και θα χάσετε τις πωλήσεις σας.

Δεύτερον, η εμπειρία του χρήστη πρέπει να είναι εξαιρετική. Οι χρήστες θα εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας αν δεν γνωρίζουν τι να κάνουν ή πώς να πλοηγηθούν. Πάρα πολύ κείμενο και κινδυνεύετε να φανείτε σπαμιά. Δεν υπάρχει αρκετό κείμενο και το SEO σας μπορεί να χτυπήσει.

Τρίτον ο ιστοχώρος σας πρέπει να έχει αυτόν τον παράγοντα wow. Αυτό μπορεί να είναι κάτι που κανένας άλλος ιστότοπος έξω στο www δεν έχει κάνει ποτέ. Ή μπορεί να είναι κάτι που κάνουν και άλλες τοποθεσίες καθημερινά. Απλά πρέπει να το κάνετε καλύτερα από τον ανταγωνισμό. Αλλά πως?

Τι πρέπει να λάβετε υπόψη όταν δημιουργείτε για να εξασφαλίσετε ότι δεν έχετε μόνο έναν πραγματικά δροσερό σχεδιασμό ιστοσελίδων, αλλά και περιεχόμενο που είναι πολύτιμο για τους επισκέπτες σας; Ποια στοιχεία μπορούν να κάνουν ή να σπάσουν τον ιστότοπό σας; Πώς τα χρησιμοποιείτε κατά τρόπο αισθητικά ευχάριστο; Γιατί θα πρέπει να νοιάζεστε ακόμη και να έχετε ένα δροσερό σχεδιασμό ιστοσελίδων; Ορισμένα στοιχεία θα αυξήσουν την ευχρηστία των ιστότοπων σας, διευκολύνοντας τους πελάτες σας να μάθουν για το προϊόν ή την υπηρεσία σας, να τους κρατούν δεσμευμένους με το περιεχόμενό σας και τελικά να οδηγούν σε αγορές.

Τώρα ας σκάψουμε μερικά πραγματικά δροσερά στοιχεία σχεδιασμού ιστοσελίδων .

Στοιχεία Cool Website Design

1. Πείρα χρήστη

Τι είναι αυτό? Είναι ζωτικής σημασίας οι επισκέπτες του ιστοτόπου σας να έχουν μεγάλη εμπειρία χρήστη. Με δροσερό σχεδιασμό ιστοσελίδων , θα εξασφαλίσετε επίσης ότι έχουν ένα μοναδικό. Η εμπειρία του χρήστη καλύπτει όλες τις αλληλεπιδράσεις που έχει ο χρήστης με το εμπορικό σήμα ή τα προϊόντα σας. Είναι ο τρόπος με τον οποίο κάποιος πλοηγείται σε έναν ιστότοπο και πώς το βιώνουν. Η δουλειά σας είναι να βοηθήσετε τους πελάτες σας να ολοκληρώσουν μια εργασία με όσο το δυνατόν λιγότερη προσπάθεια στο τέλος τους.

Γιατί πρέπει να το θέλετε; Χωρίς μια ιστοσελίδα με εύκολη πλοήγηση, οι χρήστες σας θα χαθούν. Μια κακή εμπειρία χρήστη μπορεί να μειώσει σημαντικά τους πελάτες σας, γεγονός που μπορεί τελικά να μειώσει τις πωλήσεις σας. Οι πιθανοί πελάτες θα εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας αν δεν έχουν πρόσβαση γρήγορα και εύκολα στις πληροφορίες που αναζητούν.

Πώς δημιουργεί αξία για έναν χρήστη; Ως επιχείρηση, θέλετε να παρέχετε στους πελάτες σας την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Θέλετε κάθε αλληλεπίδραση που έχετε με το εμπορικό σήμα ή το προϊόν σας να είναι εξαιρετική. Αν ο ιστότοπός σας είναι η πρώτη αλληλεπίδραση που έχει ο πελάτης σας με το εμπορικό σήμα σας και είναι απρόσφορη και δύσκολη, οι πελάτες σας θα βρουν κάποιον άλλο. Βεβαιωθείτε ότι οι αποφάσεις σχεδιασμού σας έχουν νόημα.

Παράδειγμα: Το Duolingo διαθέτει ένα απλό interface που διευκολύνει τους χρήστες να ξεκινήσουν να μαθαίνουν μια γλώσσα σε τέσσερα κλικ. Υπάρχει μια σαφής έκκληση για δράση για να ξεκινήσετε οι χρήστες. Στη συνέχεια επιλέγουν τη γλώσσα που θέλουν να μάθουν, θέτουν ένα στόχο και επιλέγουν μεταξύ της έναρξης με τα βασικά ή μιας δοκιμής τοποθέτησης. Το Duolingo διατηρεί καθαρό το σχεδιασμό της ιστοσελίδας του, γεγονός που καθιστά την εμπειρία του χρήστη ευχάριστη.

2. Πλοήγηση

Τι είναι αυτό? Η πλοήγηση απαιτείται σε κάθε ιστότοπο. Σε περίπτωση που είστε ολοκαίνουργιοι στον κόσμο του web design, η πλοήγηση είναι ουσιαστικά η γραμμή μενού σας. Έτσι επιλέγετε να οδηγείτε πελάτες γύρω από τον ιστότοπό σας. Είναι τόσο σημαντικό ότι η πλοήγησή σας είναι διαισθητική. Αν έχετε κακή πλοήγηση, μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην επισκεψιμότητα και τις μετατροπές σας. Εάν ένας χρήστης δεν μπορεί να βρει αυτό που ψάχνει, υπάρχουν πιθανότητες να βγει από τον ιστότοπό σας και να βρει άλλη επιχείρηση για να αγοράσει από.

Γιατί πρέπει να το θέλετε; Εάν πρέπει να έχετε πλοήγηση, βεβαιωθείτε ότι το κάνετε καλύτερα από τους ανταγωνιστές σας. Μια γραμμή μενού είναι προφανώς απαραίτητη, αλλά υπάρχουν τόσες ευκαιρίες να ξεχωρίσετε. Κάντε την πλοήγησή σας μια συναρπαστική εμπειρία για τους πελάτες σας.

Πώς δημιουργεί αξία για έναν χρήστη; Ο στόχος για εσάς ως ιδιοκτήτης επιχείρησης είναι να πωλήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Ναι, είναι σημαντικό να έχετε ένα δροσερό σχέδιο ιστοσελίδας που να εμπλέκει τους χρήστες σας, αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτα εάν δεν μπορούν να πλοηγηθούν στον ιστότοπό σας.

Παράδειγμα: Ο ιστότοπος Feed Music είναι μια εμπειρία. Η πλοήγησή τους είναι έξυπνη και εμπλέκει τους χρήστες. Καθώς ο χρήστης περιστρέφεται, κατευθύνεται εύκολα μέσω της τοποθεσίας. Το μόνο που πρέπει να κάνουν είναι να μετακινηθούν προς τα κάτω και μετακινούνται μέσω του χώρου.

3. Λευκοί χώροι

Τι είναι αυτό? Ο λευκός χώρος δεν σημαίνει απαραιτήτως "λευκό". Είναι η χρήση οποιουδήποτε αρνητικού χώρου στον ιστότοπό σας για να τονίσετε τα στοιχεία, να σπάσετε τη σελίδα ή να δώσετε στο δωμάτιό σας τον οφθαλμό του πελάτη να αναπνεύσει. Υπάρχουν δύο τύποι κενών χαρακτήρων. μικρο και μακρο.

Μικροί λευκοί χώροι είναι ο χώρος που συνήθως βλέπετε μεταξύ των στοιχείων μπλοκ κειμένου. Μπορεί να φαίνεται ασήμαντο αλλά φανταστείτε αν ο ιστότοπός σας δεν είχε αρνητικό χώρο. Θα φαινόταν σαν ένα συνεχές, συντριπτικό κείμενό του.
Ο λευκός χώρος μακροεντολών χρησιμοποιεί πολύ πιο αρνητικό χώρο για να σπάσει τα στοιχεία. Μπορεί να είναι δύσκολο να χρησιμοποιήσετε σωστά το κενό της μακροεντολής, αλλά δίνει μια ελκυστική, καθαρή εμφάνιση και αίσθηση στον ιστότοπό σας.
Γιατί πρέπει να το θέλετε;

Δεν θέλετε να κατακλύσετε τους επισκέπτες του ιστότοπού σας με τόνους μπλοκ περιεχομένου. Κάθε στοιχείο πρέπει να ξεχωρίζει και να έχει χώρο. Ο λευκός χώρος μπορεί να τραβήξει την προσοχή σε ορισμένα στοιχεία ή να επισημάνει εικόνες ή κείμενο. Το Whitespace είναι ο φίλος σας, μην φοβάστε να το χρησιμοποιήσετε.

Πώς δημιουργεί αξία για έναν χρήστη;

Ο λευκός χώρος μπορεί ...

Βοήθεια με την πλοήγηση - όταν ένας πελάτης προσγειώνεται στον ιστότοπό σας, θέλετε να είναι σε θέση να κατανοήσει το περιεχόμενο και να το κάνει γρήγορα και αβίαστα. Μπορεί να αισθανθείτε την ανάγκη να γεμίσετε τον κενό χώρο. Όμως, αυτός ο χώρος επιτρέπει στους πελάτες σας να αφομοιώσουν το περιεχόμενο και να έχουν καλύτερη γενική εμπειρία χρήστη.
Επισημάνετε το CTA σας - ποιο είναι το σημείο της ιστοσελίδας σας εάν οι πελάτες δεν μπορούν να καταλάβουν πώς να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας; Το Whitespace μπορεί να σας βοηθήσει να επισημάνετε την έκκλησή σας για δράση.
Δημιουργήστε ισορροπία στον ιστότοπό σας - Το Whitespace είναι ένα θαυμάσιο εργαλείο που μπορεί να δημιουργήσει αρμονία στη σελίδα σας. Μην συνωστίζετε τον ιστότοπό σας, αλλά βεβαιωθείτε ότι έχετε αρκετό περιεχόμενο ώστε ο χρήστης σας να γνωρίζει ποια είναι η μάρκα σας.
Με λίγα λόγια, χρησιμοποιήστε το κενό χώρο για να ξεχωρίσετε τα στοιχεία σας, το μήνυμά σας θα είναι σαφές και οι πελάτες σας θα καταλάβουν εύκολα το εμπορικό σήμα σας.

Παράδειγμα : Ο ιστότοπος Macbook της Apple είναι απλός αλλά μαγευτικός. Όχι μόνο υπάρχει πραγματικά δροσερό σχεδιασμό ιστοσελίδας, αλλά μια μεγάλη χρήση του λευκού χώρου. Κάθε στοιχείο ξεχωρίζει και ο αρνητικός χώρος δίνει στον χρήστη χρόνο να το απορροφήσει όλα.

4. Κλήση για δράση

Τι είναι αυτό? Μια πρόσκληση για δράση, γνωστή και ως CTA, είναι ένα στοιχείο, ένα κουμπί ή λέξεις που σας βοηθούν να δημιουργείτε οδηγούς και να κάνετε μετατροπές. Ζητάτε από τους πελάτες να λάβουν μέτρα και να αγοράσουν το προϊόν σας, να εγγραφούν στο ενημερωτικό δελτίο σας ή να κλείσουν ραντεβού ή να δοκιμάσουν το προϊόν σας δωρεάν. Βεβαιωθείτε ότι το CTA σας βρίσκεται πάνω από την πτυχή, έτσι ώστε μόλις οι χρήστες προσγειώνονται στον ιστότοπό σας, μπορούν να το δουν χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθούν. Πρέπει επίσης να είναι οπτικά εντυπωσιακό και να ξεχωρίζει από άλλα στοιχεία του ιστότοπού σας (εδώ είναι όπου το κενό χώρο είναι χρήσιμο).

Γιατί πρέπει να το θέλετε; Αυτή είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την αύξηση των μετατροπών. Πραγματικά περιμένετε από τους χρήστες να εγγραφούν στο ενημερωτικό δελτίο σας ή να δοκιμάσουν το προϊόν σας αν δεν βάζετε ένα κουμπί μπροστά στο πρόσωπό τους μόλις προσγειωθούν στον ιστότοπό σας; Οι προσκλήσεις για δράση βοηθούν τους πιθανούς πελάτες να αναλάβουν δράση στον ιστότοπό σας.

Πώς δημιουργεί αξία για έναν χρήστη; Παρόμοια με την πλοήγηση, μια πρόσκληση για δράση παρέχει στους χρήστες την κατεύθυνση στον ιστότοπό σας. Όταν κάποιος προσγειώνεται στην ιστοσελίδα σας, αναμένεται να είναι σε θέση να βρει γρήγορα αυτό που ψάχνει.

Παράδειγμα: Το Spotify έχει δύο CTA στον ιστότοπό του, επειδή στοχεύει σε δύο ομάδες ανθρώπων: όσοι θέλουν να πληρώσουν ένα λογαριασμό και όσοι δεν το κάνουν και που καλύπτουν σχεδόν οποιονδήποτε. Το κείμενο πάνω από αυτά τα δύο CTA "Μουσική για όλους" είναι τολμηρή, πιασάρικα και αν και απλή, έχουν ένα πολύ δροσερό σχέδιο ιστοσελίδας .

5. Εικόνες ποιότητας

Τι είναι αυτό? Οι ποιοτικές εικόνες είναι υψηλής ανάλυσης, "μη συγκρατημένες", καθαρές φωτογραφίες. Οι φωτογραφίες αποθέματος έχουν την τάση να είναι τυρώδες και να φέρνουν ένα συναρπαστικό συναίσθημα στο site σας. Υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες οι φωτογραφίες των αποθεμάτων είναι εξαιρετικές - απλά πρέπει να επιλέξετε ποιες από αυτές θα χρησιμοποιείτε προσεκτικά. Δεν έχετε εικόνες θολή, χαμηλής ποιότητας στον ιστότοπό σας. Είναι ανεφάρμοστο και μπορεί να σας κάνει να φαίνεται αντιεπαγγελματικό.

Επίσης, η τάση τώρα έχει αυτές τις εικόνες σε κύκλους, μετατρέποντάς τις σε ασπρόμαυρες αποχρώσεις ή έχοντας μια επιπλέον σκιά σταγόνας πίσω. Ο λόγος πίσω από αυτό; Είναι βασικά να προσελκύσει μεγαλύτερη προσοχή σε αυτές τις εικόνες.

Έτσι, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε εικόνες υψηλής ποιότητας για το σχέδιό σας για να προσθέσετε την επαγγελματική εμφάνιση στον ιστότοπό σας. Πάρτε τις καλές φωτογραφίες ή εάν δεν μπορείτε, να προσλάβετε κάποιον που μπορεί. Η φωτογραφία δεν είναι φθηνή, αλλά μακροπρόθεσμα, αξίζει τον κόπο και ενισχύει μόνο το δροσερό σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας.

Γιατί πρέπει να το θέλετε; Οι φωτογραφίες μπορούν να αποτυπώσουν την ουσία της μάρκας σας, να αναδείξουν το προϊόν σας και να βοηθήσουν τον ιστότοπό σας να φανεί απίστευτος. Μια μεγάλη τολμηρή εικόνα κεφαλίδας μπορεί να κάνει μια δήλωση και να προβάλει πραγματικά το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Οι φωτογραφίες που είναι καθαρές, συναρπαστικές και δημιουργικές θα προσελκύσουν τους χρήστες για να μάθουν περισσότερα για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Πώς δημιουργεί αξία για έναν χρήστη; Επαγγελματικές εικόνες υψηλής ποιότητας που αναδεικνύουν το προϊόν ή το εμπορικό σήμα σας μπορούν να βοηθήσουν στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης. Αν το προϊόν σας φαίνεται νόμιμο, οι δυνητικοί πελάτες θα αντιληφθούν τη μάρκα σας ως νόμιμη.

Παράδειγμα - Το Falvé είναι εμπορικό σήμα για άνδρες που εδρεύει στη Νέα Ζηλανδία. Η αρχική σελίδα τους αποτελείται από φωτογραφίες υψηλής ποιότητας που προβάλλουν τα προϊόντα τους αλλά είναι επίσης ενδιαφέρουσες. Από αυτές τις φωτογραφίες οι πελάτες τους μπορούν να πάρουν μια αίσθηση για το εμπορικό σήμα.

6. Ευχάριστο / κινητό φιλικό

Τι είναι αυτό? Τα κινητά τηλέφωνα έχουν αναλάβει και ακριβώς γι 'αυτό το λόγο ο κινητός ή φιλικός προς το κινητό σχεδιασμός είναι τόσο σημαντικός. Ένας ανταποκρινόμενος ιστότοπος φαίνεται καλός σε κάθε μέγεθος οθόνης από μια οθόνη επιφάνειας 27 ιντσών σε ένα smartphone 5,5 ιντσών. Με όλη την τεχνολογία σήμερα είναι αδύνατο να εντοπίσετε ποια συσκευή θα χρησιμοποιούν οι πελάτες σας, αλλά υπάρχει μια καλή πιθανότητα ότι θα εξετάσουν τον ιστότοπό σας σε μια κινητή συσκευή.

Το 2019, οι κινητές συσκευές αντιπροσώπευαν περισσότερο από το 50% όλων των προβολών σελίδων ιστότοπων παγκοσμίως. Ο υπεύθυνος σχεδιασμός ιστοσελίδων διασφαλίζει ότι οι χρήστες βλέπουν μια όμορφα σχεδιασμένη τοποθεσία, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιούν.

Γιατί πρέπει να το θέλετε; Ο ιστότοπός σας θα πρέπει να ανταποκρίνεται στη συμπεριφορά των χρηστών, είτε πρόκειται για ένα smartphone, tablet ή επιφάνεια εργασίας. Μην χάσετε μια ευκαιρία για μια πώληση επειδή ο ιστότοπός σας δεν φαίνεται καλός σε όλες τις πλατφόρμες.

Πώς δημιουργεί αξία για έναν χρήστη; Φανταστείτε ότι περιηγείστε στον ιστό στο τηλέφωνό σας. Είναι συμπαγές και βολικό και μπορείτε να πάρετε την κινητή συσκευή σας οπουδήποτε. Μπορείτε να τραβήξετε τον αγαπημένο σας ιστότοπο για να πραγματοποιήσετε μια αγορά και πρέπει να κάνετε μεγέθυνση και σμίκρυνση για να περιηγηθείτε. Αυτό είναι ενοχλητικό και τις περισσότερες φορές, οι πελάτες σας δεν θα αλλάξουν σε μια επιτραπέζια συσκευή. Θα σταματήσουν να κοιτάζουν το προϊόν σας συνολικά. Θέλετε οι πελάτες σας να είναι σε θέση να πλοηγούν εύκολα στον ιστότοπό σας, ανεξάρτητα από το τι. Θέλετε να φαίνεται ωραία σε κάθε συσκευή. Κάντε το εύκολο για αυτούς να ολοκληρώσουν την αγορά τους ή να μάθουν για το εμπορικό σήμα σας.

Παράδειγμα: Το Food Sense είναι ένας ιστότοπος αφιερωμένος στην κατανάλωση φυτών. Η έκδοση επιτραπέζιου υπολογιστή διαθέτει μια πλευρική γραμμή μενού καθώς και μια οριζόντια γραμμή μενού. Όταν ο χρήστης προβάλλει αυτόν τον ιστότοπο σε μια κινητή συσκευή, οι πληροφορίες μεταβαίνουν αβίαστα. Δεν είναι πολύ απασχολημένος και εξακολουθεί να καταφέρνει να συμπεριλάβει όλες τις σχετικές πληροφορίες.

7. Μετακίνηση Parallax

Τι είναι αυτό? Ίσως να το χρησιμοποιείτε για να το δείτε, αλλά εάν είστε αρχάριος, ίσως να μην ξέρετε ακριβώς τι είναι ή πώς λειτουργεί. Ένα από τα καλύτερα συστατικά του δροσερού σχεδιασμού ιστού είναι η κύλιση παράλλαξης. Αυτό χρησιμοποιείται για τη δημιουργία βάθους και επιτρέπει στις εικόνες να φαίνονται σαν να ξεφεύγουν από την οθόνη του υπολογιστή σας. Η κύλιση Parallax χρησιμοποιεί πολλαπλά υπόβαθρα τα οποία έχουν ρυθμιστεί να μετακινηθούν με διαφορετικές ταχύτητες για να δημιουργήσουν αυτή την 3D αίσθηση. Υπάρχουν πρότυπα που χρησιμοποιούν αυτή τη λειτουργία, αλλά αν είστε σε θέση να κωδικοποιήσετε το δικό σας site parallax, θα χτυπήσετε τους ανταγωνιστές σας έξω από το πάρκο.

Για κατασκευή ιστοσελίδων θεσσαλονίκη ελάτε στην WEBONE

Γιατί πρέπει να το θέλετε; Με λίγα λόγια, αισθητική. Δείχνει στους πιθανούς πελάτες ή πελάτες σας ότι είστε διατεθειμένοι να πάτε το επιπλέον μίλι.

Πώς δημιουργεί αξία για έναν χρήστη; Parallax κύλιση προσθέτει ότι wow παράγοντα. Όταν ένας χρήστης προσγειώνεται στον ιστότοπό σας και ξεκινά την κύλιση, πιθανότατα δεν θα περιμένει ένα εφέ 3D. Η προσθήκη αυτού του δροσερού στοιχείου σχεδίασης ιστοσελίδων θα εγγυηθεί σχεδόν ότι ένας χρήστης θα παραμείνει στη σελίδα σας και θα αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενό σας.

8. Ενσωμάτωση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Τι είναι αυτό? Όλοι το έχουν και όλοι το ελέγχουν συνεχώς. Το μαντέψες, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Είτε πρόκειται για το Gmail, το Outlook ή το AOL (αν έχετε ακόμα κολλήσει στις σκοτεινές εποχές), σχεδόν κάθε άτομο έχει λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η ενσωμάτωση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον ιστότοπό σας είναι απαραίτητο εάν πουλάτε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Πρέπει να υπάρχει ένας τρόπος για τους χρήστες που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας να εγγραφούν για να λάβουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από εσάς! Αυτό είναι το πρώτο βήμα για την οικοδόμηση της λίστας μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και την εκτέλεση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Γιατί πρέπει να το θέλετε; Σίγουρα κάποιος μπορεί να ψάξει για το προϊόν σας, αλλά πρέπει να κάνει αυτή την απόφαση από μόνη της. Εάν έχετε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τους, έχετε τη δύναμη. 8 από τους 10 πελάτες που υπέγραψαν να λαμβάνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από μια επιχείρηση, πραγματοποίησαν μια αγορά βασισμένη στο περιεχόμενο που έλαβε μέσα στους πρώτους έξι μήνες. Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης θέλετε μια καλή απόδοση στην επένδυσή σας ή την απόδοση επένδυσης (ROI). Θέλετε μετατροπές.

Πώς δημιουργεί αξία για έναν χρήστη; Μην ενοχλείτε τους επισκέπτες του ιστότοπού σας, ζητήστε τα emails τους με ευγενικό και δημιουργικό τρόπο. Αν κάποιος θέλει να μάθει περισσότερα για το εμπορικό σήμα σας, υπάρχει μια καλή πιθανότητα να εγγραφεί για να λάβει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από εσάς. Αυτή είναι η ευκαιρία σας να τους προσφέρετε πολύτιμο περιεχόμενο και ίσως ένα κουπόνι κάθε τόσο.

9. Μιλώντας την ιστορία της μάρκας σας

Τι είναι αυτό? Η αφήγηση μιας ιστορίας με τη μάρκα σας είναι ακριβώς αυτή. Είναι μια σε βάθος ματιά στην εταιρεία, το προϊόν ή την υπηρεσία σας που παρέχει στους πελάτες μια ολοκληρωμένη και στοχαστική εικόνα της μάρκας σας. Μπορεί να προκαλέσει συγκίνηση στους χρήστες σας, να τους εμπλακεί και να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό.

Γιατί πρέπει να το θέλετε; Μπορείτε να κάνετε απίστευτα πράγματα με δροσερό σχεδιασμό ιστοσελίδας αλλά γιατί θα θέλατε να πείτε μια ιστορία; Αυτός είναι ένας εύκολος τρόπος για να συνεργαστείτε με τους πελάτες σας. Μην τους πείτε μόνο την ιστορία της μάρκας σας, δείξτε τους. Χρησιμοποιήστε εικόνες, ήχο, βίντεο, κείμενο. Όλα αυτά τα στοιχεία μπορούν να συγκεντρωθούν με δημοσιογραφικό τρόπο για να μεταδώσουν το μήνυμα ότι το εμπορικό σήμα σας είναι το καλύτερο και εδώ πρέπει να αγοράσουν από εσάς.

Πώς δημιουργεί αξία για έναν χρήστη; Αυτό είναι κάτι μοναδικό που όχι μόνο λέει στον πελάτη ότι πρέπει να αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας αλλά γιατί πρέπει να αγοράσει. Εάν μπορείτε να πείτε την ιστορία πίσω από το εμπορικό σήμα σας ή πώς έγινε αυτό, κάντε το. Πρόκειται για μια μοναδική προσέγγιση που δίνει στους πελάτες έναν ισχυρό λόγο να αγοράσουν. Εάν μπορείτε να το κάνετε σωστά, το ακροατήριό σας θα γίνει εύκολα πρεσβευτές της μάρκας σας, οι οποίοι είναι βασικά ελεύθεροι πωλητές.

Πάμε

Παρατηρήσατε πώς κάθε στοιχείο έχει ένα κοινό πράγμα; Έρχονται μαζί για να δημιουργήσουν ένα όμορφο site που θα εμπλέξει τους πελάτες σας και θα τους επιτρέψει να χωνέψουν εύκολα τις πληροφορίες. Το πιο σημαντικό πράγμα που κάνουν όλοι είναι να δελεάσουν τους πελάτες σας να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Εάν έχετε ένα δροσερό σχέδιο ιστοσελίδας, οι πελάτες σας είναι πιθανό να μοιραστούν το site σας με άλλους. Αυτός είναι ένας απλός τρόπος να μετατρέψετε τους πελάτες σε υποστηρικτές της μάρκας σας, οπότε βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι αστρικός!

Ως επιχείρηση αν έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, τούβλο και κονίαμα ή πουλάτε μια υπηρεσία, ο κύριος στόχος σας είναι να κερδίσετε τους πιθανούς πελάτες. Βεβαιωθείτε ότι οι χρήστες σας επιλέγουν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού. Έτοιμοι να wow τους πελάτες σας με πραγματικά δροσερό σχεδιασμό ιστοσελίδας; Ενημερώστε μας και οι εμπειρογνώμονες στον σχεδιασμό ιστοσελίδων μπορούν να σας βοηθήσουν να κάνετε το όνειρό σας πραγματικότητα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου