Το θέμα που ταλανίζει τους απανταχού ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων, είναι πώς μπορούν να φέρουν τον δυνητικό πελάτη στο μαγαζί τους. Μέγα λάθος!! Αυτό που θα έπρεπε πραγματικά να τους απασχολεί, είναι να έρθει, ναι μεν ο πελάτης, αλλά και να ψωνίσει. Και αν θέλουμε να το πάμε και λίγο παραπέρα, να έρθει και να ξαναέρθει και στην καλύτερη να το προτείνει κιόλας.
Η συνεχής επαναφορά του καταναλωτή στο e-shop, έχει αμφότερα οφέλη και για τις δύο πλευρές.
Για τον ίδιο:
Δεν χρειάζεται να εισάγει τα στοιχεία του ξανά και ξανά.
Γνωρίζει τα προϊόντα και την εξυπηρέτηση της επιχείρησης.
Αναπτύσσει μια εξοικείωση με το brand με αποτέλεσμα να μην το φοβάται.
Αυτό με τη σειρά του, ενισχύει το αίσθημα της εμπιστοσύνης.
Για την επιχείρηση:
Όοοοολα τα παραπάνω τον κάνουν να έρχεται ξανά και ξανά και να το λέει και στους φίλους τους ή ενδεχομένως, να το διαφημίζει στα social media.
Τι μπορείτε να κάνετε όμως για να συμβούν τα προαναφερθέντα; Φυσικά, εννοείται ότι έχετε ένα δυνατό και αξιόπιστο προϊόν, σε συνδυασμό με ένα λειτουργικό και άρτιο site, ικανό να εξυπηρετήσει τον οποιονδήποτε πελάτη.
Και αφού, υποτίθεται, ότι διαθέτουμε όλα τα αυτονόητα, πάμε να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για να ενισχύσουμε την επαναλαμβανόμενη επίσκεψη των πελατών στο e-shop μας.
1. Φροντίστε για την ασφάλεια των συναλλαγών
Ο πελάτης πρέπει να είναι σίγουρος, ότι τα λεφτά του είτε δεν θα χαθούν, είτε δεν θα καταλήξουν κάπου αλλού (δηλαδή πάλι θα χαθούν). Το χειρότερο όλων όμως είναι, ότι μπορεί κάποιος να υποκλέψει τα στοιχεία της κάρτας του και να τη χρησιμοποιεί για δικές τους συναλλαγές χρεώνοντάς τον.
Φροντίστε αυτό να μην συμβεί. Το πρώτο συναίσθημα που πρέπει να γεννάται στον πελάτη, είναι η ασφάλεια.
2. Η Προώθηση είναι το Παν
Και όταν λέμε προώθηση, εννοούμε και εντός του e-shop. Δώστε τους κίνητρο. Δηλαδή. Κάντε εκπτώσεις από κάποιες αγορές και μετά, δώστε κουπόνια σε περίπτωση που φέρουν και ένα φίλο κλπ. Έτσι θα θέλουν να ξαναέρθουν.
3. Up the SEO
Βελτιώνετε συνέχεια το SEO. Σίγουρα ξέρετε πόσο σημαντικό είναι το SEO για τη σελίδα σας. Τα δεδομένα της Google αλλάζουν διαρκώς. Πρέπει να αναθέσετε αυτό το κομμάτι σε έναν επαγγελματία, για να ανανεώνει συνέχεια τα SEO εργαλεία και να βγαίνετε πρώτοι στα οργανικά αποτελέσματα.
4. Εικόνες και Κείμενα
Προσοχή στις εικόνες και στα κείμενα των προϊόντων. Δηλαδή, σε αυτό που καταλαβαίνει περισσότερο ο πελάτης. Θα δώσει τα ωραία του λεφτά. Θέλει να ξέρει τι ακριβώς είναι αυτό που θα πάρει.
Εικόνες ευκρινείς, με τη δυνατότητα μεγέθυνσης και λήψη από διάφορες πλευρές. Όσο για τα κείμενα να είναι λίγο πιο αναλυτικά και όχι δυο κουβέντες. Αν περιέχουν και λίγες φράσεις κλειδιά, με λίγες σάλτσες… ακόμα καλύτερα.
Δείτε και τα υπόλοιπα tips στο άρθρο μας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου