Το μεγαλύτερο ποσοστό των καταναλωτών, όταν πραγματοποιεί online έρευνα αγορών, δεν εισέρχεται απευθείας σε ένα eshop αλλά πληκτρολογεί στις μηχανές αναζήτησης τη λέξη φράση– κλειδί (keyword) σχετικά με το προϊόν που τον ενδιαφέρει. Τα προτεινόμενα αποτελέσματα αποκαλούνται οργανικά και στην ουσία δεν είναι πληρωμένα, όπως στις διαφημίσεις της Google Search Ads μέσα από την πλατφόρμα AdWords.
Στην Ελλάδα, η μηχανή αναζήτησης της Google είναι αυτή που χρησιμοποιείται από τους χρήστες, σε ποσοστό άνω του 95%. Τη στιγμή που ο χρήστης χρησιμοποιεί τη μηχανή αναζήτησης για ένα συγκεκριμένο keyword, ο αλγόριθμος αναζήτησης υπολογίζει τις σελίδες που θεωρητικά ταιριάζουν περισσότερο στο χρήστη και τις παρουσιάζει. Η σειρά με την οποία εμφανίζονται είναι αποτέλεσμα μιας σειράς κριτηρίων(αλγόριθμος Google).
Μηχανές αναζήτησης: Δείτε πως λειτουργούν
PageRank: Μέθοδος αξιολόγησης ιστοσελίδων από την Google
Το μεγαλύτερο ποσοστό των χρηστών επισκέπτεται μόνο την πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων ενώ οι σελίδες που εμφανίζονται στις πέντε πρώτες θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων προσελκύουν άνω του 90% των χρηστών. Άρα είναι πολύ σημαντικό για ένα eshop να εμφανίζεται σε υψηλές θέσεις στα αποτελέσματα αναζητήσεων σχετικών με αυτό λέξεων – κλειδιών.
Βασικός στόχος κάθε eshop
Βασικός στόχος κάθε eshop είναι να κατακτήσει την κορυφή των οργανικών αποτελεσμάτων στις αναζητήσεις σχετικών λέξεων – κλειδιών, προκειμένου να αυξάνει συνεχώς την επισκεψιμότητά του. Η τεχνική για τη συνεχή βελτίωση της θέσης ενός eshop στα οργανικά αποτελέσματα αναζητήσεων, ονομάζεται Search Engine Optimization, SEO. Η διαδικασία κατάκτησης υψηλών θέσεων στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης είναι αδιάκοπη και δυστυχώς τα αποτελέσματα των ενεργειών αυτών δεν αποτυπώνονται άμεσα αλλά τουλάχιστον σε ένα χρονικό διάστημα τριών μηνών. Οι ενέργειες που γίνονται για το SEO, χωρίζονται σε τρία στάδια:
Δείτε όλο το άρθρο μας για το SEO για το eshop σας εδὠ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου