Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017

'Aμεσες πωλήσεις για το eshop σας με την Google Adwords


Ένα από τα πλέον αποτελεσματικότερα εργαλεία προβολής ενός eshop, τόσο ως προς την επισκεψιμότητα όσο και το Conversion Rate, αποτελεί η πλατφόρμα της  Google με το AdWords. Στην ουσία αφορά την προβολή κειμενικών διαφημιστικών μηνυμάτων σε χρήστες, οι οποίοι αναζητούν συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά συναφή με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες, που διατίθενται στο eshop.

Pay Per Click Campaign (PPC)

Αποτελούν την πλέον στοχευμένη μορφή επικοινωνίας ενώ το σημαντικότερο πλεονέκτημά της είναι ότι ο διαφημιζόμενος χρεώνεται μόνο όταν ο χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμιση. Για το λόγο αυτό ούτως ή άλλως ορίζεται και ως Pay Per Click Campaign (PPC). Οι διαφημίσεις αυτές εμφανίζονται πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα στη μηχανή αναζήτησης της Google και επισημαίνονται με ένα πλαίσιο, πορτοκαλί χρώματος, με τη λέξη: «Διαφ.»


Η τιμή του κλικ για κάθε διαφήμιση (CPC) δεν είναι σταθερή και αποτελεί συνάρτηση πολλών παραγόντων, απαιτώντας την καθημερινή παρακολούθηση και διαχείριση της συγκεκριμένου τύπου καμπάνιας. Ο κυριότερος παράγοντας που επηρεάζει το CPC είναι ο ανταγωνισμός και ο αριθμός των προβαλλόμενων eshop: όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των eshop που διαφημίζονται, στοχεύοντας μια συγκεκριμένη λέξη – κλειδί, τόσο μεγαλώνει το CPC.

Επιπλέον ένα υψηλό CTR (ποσοστό Clicks / Impressions) του διαφημιστικού μηνύματος οδηγεί στη σταδιακή μείωση του CPC. Το CTR εξαρτάται τόσο από τη θέση που εμφανίζεται το διαφημιστικό μήνυμα όσο και από ίδιο το κείμενο του διαφημιστικού μηνύματος. Κάθε eshop πρέπει να βρίσκεται στις τρεις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων κατόπιν αναζήτησης μιας συγκεκριμένης λέξης – κλειδιού, προκειμένου να έχει υψηλές πιθανότητες οι χρήστες να κάνουν κλικ στη συγκεκριμένη διαφήμιση.

Διαφημιστικό κείμενο και Landing pages – Σημαντικοί παράγοντες επιτυχίας

Παράλληλα το κείμενο του διαφημιστικού μηνύματος θα πρέπει να είναι σχετικό με τις αναζητήσεις των χρηστών έτσι ώστε να προσελκυστούν και να κλικάρουν τη διαφήμιση. Ο τελευταίος άλλα όχι ασήμαντος παράγοντας, που επηρεάζει το CPC είναι η Landing Page του eshop, στην οποία οδηγούνται οι χρήστες όταν κλικάρουν σε μια διαφήμιση. Ο αλγόριθμος της Google σε κάθε αναζήτηση που γίνεται «διαβάζει» τη Landing Page και την αξιολογεί τόσο ως προς το περιεχόμενο όσο και ως προς την ποιότητα της. Στην ουσία προσπαθεί να ανιχνεύσει εάν στη συγκεκριμένη σελίδα οι χρήστες θα βρουν πληροφορίες σχετικές με τη λέξη – κλειδί που έχουν αναζητήσει. Επίσης λαμβάνει υπόψη και την ποιότητα περιήγησης των χρηστών σε αυτή, δηλαδή εάν φορτώνει γρήγορα, είναι φιλική σε mobile και tablet συσκευές ή είναι σχεδιασμένη με τις τελευταίες τεχνολογίες.

Ελάτε στην WEBONE για την κατασκευή του eshop σας για άμεσες πωλήσεις και υψηλά ποσοστά μετατροπής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου