Το μάρκετινγκ είναι μέρος της καθημερινής μας ζωής. Με την προηγμένη τεχνολογία, σήμερα το διαδικτυακό μάρκετινγκ είναι ένα από τα ισχυρότερα κανάλια μάρκετινγκ καθώς το διαδίκτυο απλοποιεί τις συναλλαγές. Οι καταναλωτές μπορούν να αγοράσουν από οπουδήποτε, ανεξάρτητα από τη φυσική τοποθεσία τους και μπορούν να συνδεθούν άμεσα με τους παρόχους και να αγοράσουν αγαθά και υπηρεσίες. Συνοπτικά, οι καταναλωτές γίνονται πιο ισχυροί. Οι σημερινοί καταναλωτές είναι πιο σοφοί και πιο αόριστοι Το διαδίκτυο έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι πραγματοποιούν μια αγορά. Πριν μερικά χρόνια, όταν ένας καταναλωτής ερευνούσε μια αγορά, έπρεπε να επικοινωνήσει με τον πωλητή. Τώρα, χάρη στο διαδίκτυο, οι καταναλωτές μπορούν να ερευνήσουν το προϊόν χωρίς να χρειάζεται να πάνε πρώτα στον πωλητή.
Outbound Marketing
Για δεκαετίες, το outbound μάρκετινγκ υπήρξε ένας τρόπος προώθησης για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Το outbound μάρκετινγκ στέλνει μια ανακοίνωση προς τα έξω και απευθύνεται στον οποιονδήποτε, παρά το γεγονός ότι γνωρίζει ότι η πλειοψηφία σε όσους εκτίθενται το μήνυμα μπορεί να μην τους ενδιαφέρει. Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, το κλίμα του κλάδου έχει αλλάξει. Αν και το outbound μάρκετινγκ ήταν κάποτε η πιο αποτελεσματική μορφή μάρκετινγκ, το inbound μάρκετινγκ παίρνει γρήγορα τη θέση του. Η μείωση της δημοτικότητας του outbound μάρκετινγκ οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην άνοδο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης(social media), γεγονός που επιτρέπει στα brand να επωφεληθούν από το μάρκετινγκ που πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο. Το inbound μάρκετινγκ ενσωματώνει νέα μέσα όπως τα κοινωνικά δίκτυα, το blogging και τις πληρωμένες διαφημίσεις, τα οποία προσφέρουν την ευκαιρία για μια πιο στοχοθετημένη μορφή διαφήμισης. Το inbound μάρκετινγκ δε στοχεύει μόνο στους σωστούς ανθρώπους, αλλά επιτρέπει επίσης στους πελάτες να δώσουν τη συγκατάθεσή τους πριν ξεκινήσει η διαφήμισή.
Τι είναι το Inbound Marketing
Το πρώτο πράγμα που διαφοροποιεί το inbound από το outbound μάρκετινγκ είναι ότι τα κανάλια και τακτικές που χρησιμοποιούνται, στο μάρκετινγκ αποσκοπούν στο να κερδίσουν την προσοχή, αντί να διακόψουν τη προσοχή από κάτι άλλο.Το inbound μάρκετινγκ είναι μια συλλογή στρατηγικών και τεχνικών μάρκετινγκ που εστιάζονται στην έλξη (pull) δυνητικών πελατών (leads) προς μια επιχείρηση και τα προϊόντα της και αφορά τη δημιουργία και τη διανομή περιεχομένου.Δημιουργώντας περιεχόμενο που έχει σχεδιαστεί για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και των αναγκών των ιδανικών πελατών, το inbound μάρκετινγκ προσελκύει δυνητικούς πελάτες (leads) και δημιουργεί εμπιστοσύνη και αξιοπιστία για μια επιχείρησή. Είναι μια μέθοδος έλξης των πελατών προς μια εταιρεία και τα προϊόντα της, με τέτοιο τρόπο ώστε οι πελάτες να προσεγγίζουν οι ίδιοι την εταιρεία. Αντί να αναγκάζει, μια επιχείρηση, τους καταναλωτές να δουν ένα διαφημιστικό μήνυμα, το inbound μάρκετινγκ ενθαρρύνει τους καταναλωτές να έρχονται μόνοι τους προς την επιχείρηση.
Διαβάστε όλο το άρθρο μας για το Inbound vs Outbound Marketing
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου