Πριν προχωρήσετε στον ανασχεδιασμό του site σας, διαθέστε λίγο χρόνο απαντώντας σε μερικές βασικές ερωτήσεις κλειδιά, για να ορίσετε πώς θα είναι το νέο σας design.
Το πιο σημαντικό που έχετε να κάνετε στο πρώιμο αυτό στάδιο είναι η αξιολόγηση του τωρινού design του site σας και σε τι βαθμό σας βοηθάει να πετύχετε τους στόχους της εταιρείας σας. Επίσης, σε αυτή την αξιολόγηση θα πρέπει να μπορείτε να εντοπίσετε τα συγκεκριμένα αυτά σημεία-στοιχεία του design, που συντελούν θετικά ή αρνητικά στην επίτευξη των στόχων αυτών.
Δεν είναι καλή ιδέα να ξεκινήσετε στα τυφλά να σχεδιάζετε το site σας. Η εμπειρία μηνών ή χρόνων από το προηγούμενο design είναι ένα εφόδιο που πρέπει να το αξιοποιήσετε. Σε διαφορετική περίπτωση είναι σαν να ακυρώνετε την δουλειά που έχετε κάνει μέχρι αυτό το διάστημα.
Επενδύστε χρόνο για να απαντήσετε στα ακόλουθα ερωτήματα. Θα γλυτώσετε χρόνο και χρήμα στο δρόμο για καλύτερο customer experience, customer engagement και branding αναφορικά με το κοινό σας, αλλά και μεγαλύτερο ROI από το site σας (ακόμα κι αν δεν το μετράτε σε απόλυτα νούμερα).
1. Υπάρχουν guidelines που πρέπει να ακολουθηθούν σχετικά με το brand μας;
Είτε πρόκειται για site πολυεθνικού brand, είτε για το site ενός πολύ πιο μικρού πελάτη είναι πολύ πιθανό να πρέπει να ακολουθηθούν κάποιοι κανόνες, που υπακούουν στην marketing στρατηγική του brand.
Μην αμελείτε αυτή την ερώτηση. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα κληθείτε να ασχοληθείτε με ένα τέτοιο ζήτημα.
2. Η δομή του τωρινού site πετυχαίνει τους σκοπούς της;
Ένας ανασχεδιασμός δεν είναι απαραίτητο να επιφέρει αλλαγές και στη δομή ενός site. Ερευνήστε αν το site σας πετυχαίνει να οδηγήσει τον επισκέπτη στις σελίδες που αναζητεί εύκολα, γρήγορα και ανάλογα με τους στόχους του ίδιου του site.
Αν η έρευνά σας καταλήξει στο ότι είναι δύσκολο να βρει αυτό που περιμένει να βρει όταν επισκέπτεται το site σας ή –ακόμα πιο σημαντικό- αν είναι δύσκολο να φτάσει στη σελίδα που θέλετε εσείς να φτάσει, τότε θα πρέπει να αλλάξετε τη δομή του site σας, με βάση τα ευρήματα της έρευνάς σας. Σε διαφορετική περίπτωση, αρκεστείτε σε εικαστικές αναβαθμίσεις του site σας.
3. Υποστηρίζει ο server σας την τεχνολογία που θέλετε να χρησιμοποιήσετε;
Η αναζήτηση ενός νέου server, ειδικά όταν έχετε να αντιμετωπίσετε το project του redesign, μπορεί να σας φαίνεται σαν δευτερεύον ή σαν ένα task που σας καθυστερεί το μεγάλο στόχο σας, αυτό του redesign.
Όμως πριν προχωρήσετε σε κάποια αλλαγή, είναι σημαντικό να σιγουρευτείτε ότι η λύση που έχετε για hosting του site σας μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του νέου site που σχεδιάζετε. Π.χ, υποστηρίζει ο server σας την τεχνολογία πάνω στην οποία θα χτιστεί το site σας (π.χ .net, php, κτλ);
Σε κάποιες περιπτώσεις, κυρίως σε μεγάλες εταιρείες, η απόφαση αυτή μπορεί να αφορά αποκλειστικά το IT τμήμα της εταιρείας και εσείς να μην έχετε λόγο στην επιλογή αυτή.
4. Θέλετε να διατηρήσετε το υπάρχον CMS του site σας;
Όταν ανασχεδιάζετε ένα μεγάλο site, σαν το www.nytimes.com π.χ, είναι σημαντικό να αναλογιστείτε το πώς θα ανανεώνεται το περιεχόμενό του σε καθημερινή βάση. Είναι συνήθως δύσκολο και απαιτεί ένα «χ» χρόνο προσαρμογής για μία ομάδα ανθρώπων να μάθουν να χρησιμοποιούν ένα νέο cms. Είναι προτιμότερο να προβείτε σε κάποια αλλαγή μόνο σε περιπτώσεις που μία αλλαγή στο cms μπορεί να αυξήσει την αποδοτικότητά τους ή πρόκειται να λύσει προβλήματα που τυχόν δημιουργεί το υπάρχον cms.
Το WordPress είναι η τέλεια λύση για όλου εσάς που θέλετε να παρουσιάσετε την επιχείρησή σας αποτελεσματικά και χρειάζεται ένα ισχυρό σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS).
Δείτε όλο μας το άρθρο εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου