Πιστεύετε ότι το email marketing ακολουθεί τα χνάρια της παραδοσιακής διαφήμισης και σύντομα θα εκλείψει; Ξανασκεφτείτε το! Γιατί ενώ εσείς μπορεί να «πετάτε» την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας στο φάκελο του junk mail σας ή ακόμα και να τη διαγράφετε, όμως το Email Marketing παραμένει ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την απόκτηση Leads για μία εταιρεία.
Η αποστολή email είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς διαύλους επικοινωνίας. Υπερτερεί σε σχέση με τα social media, όσον αφορά την επικοινωνία με μελλοντικούς και τωρινούς leads και πελάτες.
Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι μόνο το 25% των leads που επισκέπτονται το website σας είναι πιθανό να γίνουν αγοραστές, ενώ μόλις το 50% από αυτούς είναι εν δυνάμει αγοραστές, χωρίς να σημαίνει ότι είναι έτοιμοι να αγοράσουν.
Πώς όμως θα προετοιμάσετε τα leads σας, ώστε να αγοράσουν από το website ή το κατάστημά σας;
Φυσικά, με το Email Marketing!
Έρευνες δείχνουν ότι τα στοχευμένα ενημερωτικά e-mail προς τους leads μιας εταιρείας έχουν από 4 έως 10 φορές περισσότερη ανταπόκριση σε σύγκριση με τα τυχαία, μεμονωμένα e-mails που στέλνονται χωρίς καμία στόχευση.
Δείτε όλο μας το άρθρο εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου