Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016

Είναι η διαφήμιση Pay Per Click (PPC) κατάλληλη για την επιχείρησή μου;

ΑΣ ΞΕΔΙΑΛΥΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΥΘΟ, ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΥΤΗ.

Οι άνθρωποι συχνά μου λένε ότι δεν κάνουν κλικ στις διαφημίσεις. Ωστόσο, οι στατιστικές και το παρακάτω infographic δείχνει άλλα πράγματα…



Οι αγοραστές κάνουν κλικ στις πληρωμένες διαφημίσεις.

Αυτοί που αναζητούν(κάνουν έρευνα) κάνουν κλικ στα φυσιολογικά αποτελέσματα.

Σχεδόν το 65% των κλικ στις εμπορικές λέξεις-κλειδιά είναι για τις διαφημίσεις PPC. «Εμπορικές» λέξεις-κλειδιά είναι οι λέξεις που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν όταν ψάχνουν να αγοράσουν κάτι.

Η διάταξη της σελίδας της Google κινείται όλο και περισσότερο προς την εμφάνιση των διαφημίσεων αυτών.(άλλωστε τα τέσσερα(4) πρώτα αποτελέσματα είναι από τις διαφημίσεις αυτές)

Και για να μην ξεχνάμε: Η Google Inc. είναι μια εταιρία 460 δισεκατομμυρίων $.

Οι 10 κορυφαίοι λόγοι για τους οποίους μια επιχείρηση θα πρέπει να δημιουργήσει μία καμπάνια στο AdWords.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου