Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

Μήπως είναι αργά να ξεκινήσετε με τo SEO;


Στο άρθρο που ακολουθεί σας εξηγούμαι γιατί δεν είναι ποτέ πολύ αργά να ασχοληθείτε με το SEO για την ιστοσελίδας σας.

Πολλοί πελάτες μας ρωτάνε. Μήπως είναι αρκετά αργά για να αρχίσουμε μια εκστρατεία – καμπάνια SEO για την επιχείρησή μας;

Το SEO είναι μια στρατηγική γεμάτη από αλλαγές, ασάφειες και πολλές παρερμηνείες. Αυτό την καθιστά δύσκολη για τον μέσο επιχειρηματία να την κατανοήσει και να προσπαθήσει να την οργανώσει μόνος του. Παρότι είναι μια πολύ κερδοφόρα στρατηγική, πολλοί επιχειρηματίες την έχουν αποφύγει λόγω φόβου η αμφιβολιών σε σχέση με την αποτελεματικότητά της.

Έχουμε 2015 και το SEO υπάρχει για πάνω από 15 χρόνια. Μπορεί να έχεις ήδη μια παρουσία στο internet αλλά αν δεν έχεις ήδη επενδύσει σε μια στρατηγική SEO, οι ανταγωνιστές σου είναι πιθανότατα αρκετά πιο μπροστά από εσένα. Είναι αργά να ξεκινήσεις την δική σου SEO καμπάνια; Είναι άραγε ποτέ πολύ αργά;

Πολύ αργά για πιό πράγμα;

Κατ αρχάς είναι σημαντικό να προσδιορίσουμε το «πολύ αργά». Σε γενικές γραμμές, σημαίνει ότι είναι πολύ αργά για να δει κανείς σημαντικά αποτελέσματα από αυτή την στρατηγική. Με άλλα λόγια, πολλά από τα οφέλη που θα μπορούσαν να έχουν κερδηθεί από μια επιτυχημένη στρατηγική SEO, είναι πλέον απαρχαιωμένα η άσχετα. Αυτό θα μπορούσε να συμβεί εξ αιτίας:

Ο ανταγωνισμός είναι πολύ μπροστά. Το σκεπτικό εδώ είναι ότι οι ανταγωνιστές σου έχουν ήδη επενδύσει πολύτιμο χρόνο σε μία στρατηγική SEO και είναι ήδη πολύ μπροστά από εσένα. Όσο περισσότερο χρόνο ξοδεύει κάποιος στο SEO, τόσα περισσότερα τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει, οπότε εάν οι ανταγωνιστές σου έχουν ξοδέψει 10 χρόνια προσαρμόζοντας τις ιστοσελίδες τους σε στοχευμένες λέξεις κλειδιά, είναι σχεδόν αδύνατον να τους προφτάσεις.

SEO σε αμφισβήτηση. Σε αυτή την περίπτωση, το SEO φαίνεται σαν να έχει ξεπεραστεί. Η Google προσαρμόζει συνεχώς τον αλγόριθμό της για να αποτρέψει τους επιτήδειους να αποκτήσουν το πλεονέκτημα και από την άλλη οι χρήστες χρησιμοποιούν την αναζήτηση, ψάχνοντας με καινούριους, περίεργους και διαφορετικούς τρόπους. Είναι λογικό να σκεφτεί κανείς πως το SEO έχει μια σταθερή πτώση. Με αυτά τα δεδομένα, το να ξεκινήσεις τώρα, μόνο κερδοφόρο δεν θα ήταν.

Επιχείρηση σε παρακμή. Αυτό ισχύει μόνο σε μερικές εταιρίες αλλά είναι ένας λόγος που μπορεί να είναι αργά για μια στρατηγική SEO. Αν η εταιρία σου βρίσκεται σε αδιέξοδο και έχει μια συνεχή πτώση στην online παρουσίαση, είναι πιθανόν να μην έχεις άλλους πόρους και κεφάλαια να επενδύσεις σε μια καμπάνια SEO.

Ας εμβαθύνουμε όμως λίγο περισσότερο σε αυτά τα επιχειρήματα και να δούμε, είναι όντως τόσο αργά για να αρχίσεις με το SEO;

Δείτε όλο το άρθρο εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου