Χρησιμοποιούν ακόμη οι άνθρωποι το Facebook; Είναι το BeReal το επόμενο μεγάλο πράγμα; Και είναι το TikTok ακόμα μόνο για τη γενιά Z;"
Αν ψάχνετε απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις, τις έχουμε.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 600+ ενήλικες στις ΗΠΑ για τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούν κατά την χρονική περίοδο Μάιο του 2022 και ξανά τον Ιανουάριο του 2023 για να διαπιστωθεί ποιες εφαρμογές αυξάνονται και ποιες μειώνονται. Ιδού τι βρήκαμε: (πηγή hubspot)
Χρήση των social media το 2022 σε σχέση με το 2023
Αν και το 84% των ενηλίκων στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν τα social media, ποιά είναι όμως αυτά με την μεγαλύτερη αύξηση;
Ακολουθούν μερικά γρήγορα στοιχεία σχετικά με τις κορυφαίες πλατφόρμες που χρησιμοποιούν οι Αμερικανοί καταναλωτές το 2023, έχοντας κατά νου ότι αυτή η λίστα μπορεί να είναι διαφορετική σε άλλες χώρες.Το Facebook (69%), το YouTube (57%), το Instagram (45%), το TikTok (33%) και το Twitter (30%) είναι οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης.
Το BeReal (313%), το Twitch (29%), το LinkedIn (20%) και το TikTok (16%) σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση από τον περασμένο Μάιο.
Το Reddit (-11%), το Pinterest (-9%) και το YouTube (-4%) είναι οι μόνες πλατφόρμες που σημείωσαν μείωση στη χρήση. Ενώ το Facebook είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για άτομα άνω των 25 ετών, το Instagram, το TikTok και το YouTube είναι τα πιο δημοφιλή στις ηλικίες 18-24.
Με αυτά, ας κάνουμε μια βαθύτερη ανάλυση στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες social media.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου