Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2021

Δείτε στο άρθρο μας πως να αυξήσετε τις πωλήσεις στο eshop σας

 


Πως να αυξήσετε τις πωλήσεις στο eshop σας μέσα από έξυπνα tips για να απογειώσετε την επισκεψιμότητα

Τα eshop ακολουθούν ανοδική πορεία το τελευταίο διάστημα, καθώς κατακτούν ολοένα και περισσότερους καταναλωτές οι οποίοι στρέφονται σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για να πραγματοποιήσουν online τα ψώνια τους.

Αυτή και μόνο η στροφή των καταναλωτών, μαζικά, στα online καταστήματα αποφέρει σημαντικά έσοδα σε όσες επιχειρήσεις διαθέτουν eshop και προσφέρουν διαδικτυακές υπηρεσίες στους πελάτες τους. Ωστόσο όπως λέει θυμόσοφα ο λαός “εχθρός του καλού είναι το καλύτερο” και πάντα υπάρχουν περιθώρια για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.

Μην ξεχνάτε άλλωστε πως δεν έχει αυξηθεί απλώς ο αριθμός των καταναλωτών που πραγματοποιούν διαδικτυακά τις αγορές τους αλλά και ο αριθμός των διαθέσιμων e-shop. Κατά συνέπεια ο ανταγωνισμός στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μεγάλος και για να καταφέρει κάποιος να λάβει ένα ικανοποιητικό μερίδιο της αγοράς πρέπει να αναρριχηθεί ψηλά στις προτιμήσεις των χρηστών, να κερδίσει την εμπιστοσύνη τους και να ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους.

Εκτός από το τεχνικό κομμάτι, που περιλαμβάνει την κατασκευή ιστοσελίδας γρήγορης και φιλικής προς τις κινητές συσκευές, θα πρέπει να επενδύσετε εξίσου και στο περιεχόμενο αλλά και την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης online στρατηγικής, με στόχο την προώθηση του e-shop σας και την προσέλκυση όσο το δυνατόν περισσότερων επισκεπτών.

[porto_blockquote]Προώθηση eshop. Τα νέα trends για καλύτερα αποτελέσματα[/porto_blockquote]

Πώς μπορείτε λοιπόν να το πετύχετε αυτό και να αυξήσετε τις πωλήσεις του online καταστήματός σας;

Κερδίστε με το περιεχόμενο

Εμπλουτίστε το περιεχόμενο του e-shop σας και επωφεληθείτε άμεσα, απολαμβάνοντας περισσότερη επισκεψιμότητα αλλά και πιο ικανοποιημένους πελάτες. Το περιεχόμενο είναι ιδιαίτερα σημαντικό για ένα online κατάστημα, καθώς πρόκειται για όλες εκείνες της πληροφορίες που θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών, θα προβάλλουν την αξία των προϊόντων του διαδικτυακού καταστήματος και θα οδηγήσουν βέβαια σε πωλήσεις.

Για να γίνει κατανοητή η συνεισφορά του περιεχομένου στην πώληση αρκεί να αναλογιστείτε το εξής: έστω ότι μπαίνετε σε ένα e-shop όπου υπάρχει ένα ζευγάρι παπούτσια που ψάχνετε, αλλά στο εν λόγω site θα βρείτε πληροφορίες μόνο για την τιμή και το πως να τα αγοράσετε.

Σκεφτείτε τώρα ότι μπαίνετε σε ένα άλλο e-shop όπου υπάρχει το ίδιο ζευγάρι παπούτσια, αλλά εκτός από την τιμή υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με το υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί, οδηγίες για τα μεγέθη και πως να επιλέξετε το κατάλληλο, σχόλια και κριτικές από άλλους χρήστες που έχουν αγοράσει το προϊόν, οδηγίες για το πως μπορείτε να το επιστρέψετε σε περίπτωση που δεν είναι αυτό που θέλατε αλλά και μια σειρά από άλλες περιγραφές σχετικές με τα χαρακτηριστικά των παπουτσιών. Χωρίς δεύτερη σκέψη θα αγοράζατε το εν λόγω ζευγάρι από το δεύτερο e-shop, καθώς οι πληροφορίες που το συνοδεύουν σας δίνουν τη σιγουριά και ασφάλεια που χρειάζεστε για μια διαδικτυακή αγορά.

Προσθέστε αναλυτικές περιγραφές στα προϊόντα του e-shop σας, εμπλουτίστε με εικόνες και βίντεο, και δημιουργήστε άρθραμικρούς οδηγούς που θα βοηθούν τους επισκέπτες να αντιληφθούν τη χρησιμότητα των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματός σας και να τους πείσουν να προβούν σε αγορές.

Δείτε ακόμη: Γιατί το Content Marketing είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας

Εύκολη αγορά

Αρκετά e-shop παρουσιάζουν την τάση να μπερδεύουν τους χρήστες, οι οποίοι δεν μπορούν να βρουν ένα εύκολο τρόπο για να αγοράσουν αυτό που θέλουν ή καλούνται να περάσουν από διάφορα στάδια, να συμπληρώσουν φόρμες και να δαπανήσουν αρκετή ώρα μέχρι να ολοκληρώσουν μια αγορά. Κάντε την πλοήγηση των χρηστών πιο εύκολη και δείτε τα έσοδα του e-shop σας να αυξάνονται. Όσο περισσότερα εμπόδια συναντά ένας επισκέπτης, τόσο πιο πιθανό να εγκαταλείψει στη μέση την αγορά του. Ένας έξυπνος τρόπος είναι το να ενσωματώσετε κουμπί αγοράς με ένα κλικ, που δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να αγοράσουν άμεσα κάτι που είδαν στο e-shop σας, και να οδηγηθούν αυτόματα στο τελευταίο στάδιο, αυτό της πληρωμής.

Οργανική επισκεψιμότητα

Ο ανταγωνισμός ανάμεσα στα e-shop είναι πλέον ιδιαίτερα αυξημένος. Κατά συνέπεια είναι πολύ σημαντικό να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο online κατάστημά σας, ώστε αντίστοιχα να αυξηθούν και οι πιθανότητες για πωλήσεις. Το SEO (Search Engine Optimization) μπορεί να σας φανεί ένα πολύτιμο όπλο σε αυτή την προσπάθεια, καθώς θα σας βοηθήσει να μετατρέψετε το e-shop σας σε έναν φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης ιστότοπο και να αυξήσετε την οργανική επισκεψιμότητα. Μπορείτε να δημιουργήσετε και μια υποσελίδα blog μέσα στο online κατάστημά σας και να δημοσιεύετε άρθρα ελκυστικά για τους χρήστες και φιλικά για τις μηχανές αναζήτησης που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τον αριθμό των επισκεπτών που λαμβάνετε στο site σας.

[porto_blockquote]SEO για το eshop σας-Πως θα κατακτήσετε τις πρώτες θέσεις[/porto_blockquote]

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου