Το SEO μπορεί να αποδειχθεί άκρως κερδοφόρα για τις επιχειρήσεις κυριολεκτικά κάθε μεγέθους, τύπου και βιομηχανίας. Όσο η βάση των πελατών σας είναι ακόμη απομακρυσμένα συνδεδεμένη με το Διαδίκτυο, θα βρείτε τεράστια αξία και έσοδα με SEO με υψηλή απόδοση .
Το μόνο εμπόδιο;
Τόσο συχνά, οι επιχειρήσεις βλέπουν τις εκστρατείες SEO να πέφτουν επίπεδες.
Η αποτυχία δεν είναι μόνο απογοητευτική μετά από όλο αυτό το χρόνο και την ενέργεια που χύνεται, αλλά είναι επίσης ένα τεράστιο σπατάλη χρημάτων. Αυτό καθιστά πιο δύσκολο να ξαναεμφανιστεί ξανά.
Στρατηγική SEO
Κορυφαία λάθη στο SEO για να τα αποφύγετε
Λάθος 1: Δεν επενδύει αρκετό χρόνο σε SEO.
Οι άνθρωποι που αποτυγχάνουν από μια πλήρη καμπάνια μέσα σε ένα ή δύο μήνες προσπαθούν δεν πρόκειται να δουν τα αποτελέσματα που θέλουν.
Εδώ είναι η πραγματικότητα:
Οι καμπάνιες SEO χρειάζονται χρόνο για να ωριμάσουν αν θέλετε να πάρετε μια εξαιρετικά υψηλή απόδοση των επενδύσεων.
Στο τέλος της ημέρας, εξαρτάται από το πόσο ανταγωνιστική είναι η βιομηχανία σας και από πού ξεκινάτε.
Εάν έχετε κάνει SEO για λιγότερο από έξι μήνες και αναρωτιέστε γιατί τίποτα δεν αλλάζει, η απάντηση είναι απλή:
Δεν του δώσατε αρκετό χρόνο.
Όσο περισσότερο περιμένετε, τόσο καλύτερα θα είναι τα αποτελέσματα που θα δείτε.
Λάθος 2. Πετάξτε τις λάθος λέξεις-κλειδιά
Λέξεις-κλειδιά είναι το θεμέλιο του SEO.
Ωστόσο, η εύρεση των σωστών λέξεων-κλειδιών είναι κάτι που πολλοί ιδιοκτήτες ιστοτόπων σκοντάφτουν.
Ένα συνηθισμένο λάθος είναι ότι οι λέξεις-κλειδιά προορισμού σας είναι πολύ γενικές.
Πείτε ότι προσπαθείτε να ταξινομήσετε για "ανακαινίσεις κουζίνας".
Θα τελειώσετε ανταγωνίζονται με κάθε εταιρεία ανακαίνισης κουζίνας - όχι μόνο εκείνοι στην περιοχή σας.
Πρέπει να είστε πιο συγκεκριμένοι.
Όσο περισσότερο και πιο συγκεκριμένες είναι οι λέξεις-κλειδιά σας, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες κατάταξης.
Εντάξει, ο όγκος αναζήτησης για αυτήν τη λέξη-κλειδί επίσης μειώθηκε, αλλά η συνάφεια είναι υψηλότερη, πράγμα που σημαίνει ότι οι πιθανότητες μετατροπής είναι επίσης υψηλότερες.
Πώς λοιπόν βρίσκετε τις σωστές λέξεις-κλειδιά;
Χρησιμοποιήστε αυτές τις συμβουλές αναζήτησης λέξεων-κλειδιών:
Κατασκευάστε πρόσωπα αγοραστών, ώστε να κατανοήσετε πώς σκέφτονται και αναζητούν οι δυνητικοί πελάτες σας.
Ξεκινήστε με εργαλεία προτάσεων λέξεων-κλειδιών (όπως το Google Keyword Planner και τη γεννήτρια λέξεων-κλειδιών της SEMrush) για σχετικές ιδέες.
Στη συνέχεια, περιορίστε τη λίστα σε εξειδικευμένες λέξεις-κλειδιά θέτοντας: Η λέξη-κλειδί ευθυγραμμίζεται με το περιεχόμενο του ιστότοπού μου; Οι ερευνητές θα βρουν κάτι χρήσιμο στον ιστότοπό μου όταν χρησιμοποιούν τη λέξη-κλειδί; Αυτό θα οδηγήσει σε μια μετατροπή;
Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά με μακρά ουρά: Αυτές είναι μεγαλύτερες και πιο συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά που στοχεύουν τους ανθρώπους στα στάδια αγοράς. Για παράδειγμα, αντί για "τραπέζι κουζίνας", μια λέξη-κλειδί μακράς ουράς θα είναι "πόσο πρέπει να πληρώσω για ένα τραπέζι κουζίνας προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας";
Λάθος 3. Παραμέληση μεταδεδομένων
Βελτιστοποιείτε τα δεδομένα που βρίσκονται κάτω από το περιεχόμενο και τις εικόνες του ιστότοπού σας;
Αυτά τα δεδομένα ονομάζονται "μεταδεδομένα" και είναι ένα ζωτικό μέρος του SEO.
Χωρίς να βελτιστοποιήσετε τα μεταδεδομένα, οι μηχανές αναζήτησης θα αγωνιστούν για την κατάλληλη ευρετηρίαση του ιστότοπού σας.
Υπάρχουν τόνοι μεταδεδομένων.
Εδώ θα πρέπει να εστιάσετε:
A. Ετικέτες ετικετών
Οι μηχανές αναζήτησης δεν μπορούν να "διαβάσουν" τις εικόνες καθώς μπορούν να γράψουν κείμενο. Έτσι, οι αλλιώς ετικέτες λένε στις μηχανές αναζήτησης ποιες είναι οι εικόνες, έτσι ώστε να μπορούν να καταγράψουν και να τις επιστρέψουν σε σχετικές αναζητήσεις.
Προφανώς, πληρώνει για να συμπεριλάβει τις σχετικές λέξεις-κλειδιά στις ετικέτες σας alt.
B. τίτλοι σελίδας
Να έχετε πάντα μια μοναδική ετικέτα τίτλου σε κάθε σελίδα και βεβαιωθείτε ότι περιγράφει τη σελίδα.
Η Google συνήθως εμφανίζει τους πρώτους 50-60 χαρακτήρες ενός τίτλου σελίδας. Έτσι, προσπαθήστε να κρατήσετε τον τίτλο σας κάτω από 60 χαρακτήρες και μην παρακάνετε τις λέξεις-κλειδιά.
Το Mox έχει μερικές εξαιρετικές συμβουλές για τις βέλτιστες πρακτικές για την ετικέτα τίτλου και η δική του ετικέτα τίτλου είναι ένα καλό παράδειγμα:
τίτλος ετικέτα βέλτιστες πρακτικές από moz
Γ. Περιγραφή μεθόδων
Οι μεταγραφές περιγράφονται από τις μηχανές αναζήτησης και τους ανθρώπους. Είναι η περιγραφή που βλέπουν οι ερευνητές καθώς διαβάζουν τα αποτελέσματα αναζήτησης.
Με άλλα λόγια, είναι αυτό που θα καθορίσει εάν οι χρήστες κάνουν κλικ στο αποτέλεσμα σας πάνω από τους ανταγωνιστές σας.
Χρησιμοποιήστε την περιγραφή meta για να πουλήσετε τη σελίδα σας και να παρασύρετε τους για κλικ.
Για παράδειγμα, ελέγξτε τη μετα-περιγραφή μας για τη σελίδα υπηρεσιών οικοδόμησης συνδέσμων:
meta περιγραφή για υπηρεσίες οικοδόμησης συνδέσμων
Είναι σύντομη και μέχρι το σημείο, εστιάζοντας στο να πει ο ερευνητής γιατί πρέπει να κάνει κλικ στη σελίδα μας πάνω από τον ανταγωνισμό.
Λάθος 4. Παίζοντας με μαύρα καπέλα
Θα είμαστε βίαια ειλικρινείς εδώ.
Εάν χρησιμοποιείτε μαύρα κόλπα καπέλο ως μέρος της στρατηγικής SEO σας, είστε έτοιμοι να αποτύχει.
Το μαύρο καπέλο SEO περιλαμβάνει τακτικές όπως:
Αγοράζοντας συνδέσμους ή υποβάλλετε σε σύνδεση αγροκτήματα
Λέξη-κλειδί γέμιση
Περιεχόμενο λογοκλοπή
Περιεχόμενο spam
Οι μαύρες τεχνικές καπέλων μπορεί να σας βοηθήσουν να κατατάξετε υψηλότερα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά η Google θα σας αναγκαστεί να σας προσελκύσει.
Το αποτέλεσμα?
Ποινικές κυρώσεις.
Ο ιστότοπός σας ενδέχεται να είναι ακόμη και στη μαύρη λίστα.
Είτε έτσι είτε αλλιώς, η κατάταξή σας θα καταρρεύσει, πράγμα που σημαίνει ότι οι μετατροπές και οι πωλήσεις σας θα υποφέρουν επίσης.
Είναι δύσκολο να ανακάμψει από αυτό.
Ο μόνος τρόπος για την επίτευξη μακροπρόθεσμων αποτελεσμάτων SEO είναι η χρήση στρατηγικών λευκών καπέλων. Δηλαδή, ειλικρινείς στρατηγικές SEO που παίζουν με τους κανόνες.
Λάθος 5. Έχετε παραμελήσει το προφίλ σύνδεσής σας
Παραμελείται το προφίλ σύνδεσής σας, και ίσως και να αποχαιρετήσετε την επιτυχία του SEO.
Παρόλο που η Google έχει πάνω από 200 παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη, οι επανασύνδεσμοι πιστεύεται ότι επηρεάζουν την κατάταξη της Google περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο παράγοντα.
Ένα backlink είναι ένας σύνδεσμος από έναν άλλο ιστότοπο στον ιστότοπό σας:
εξηγώντας ένα backlink
Πηγή: Moz
Αλλά δεν μπορείτε απλά να χτίσετε οποιουσδήποτε backlinks και αναμένετε ότι οι βαθμολογίες σας θα πετάξουν.
Το γεγονός είναι, όχι όλα τα backlinks βοηθούν το site σας.
Οι σύνδεσμοι χαμηλής ποιότητας που δείχνουν στον ιστότοπό σας μπορούν να βλάψουν την κατάταξη σας και να προκαλέσουν ποινή από τις μηχανές αναζήτησης.
Καλές συνδέσεις είναι:
Ποιότητα. Στόχος για backlinks από έγκυρες τοποθεσίες που οι άνθρωποι εμπιστεύονται και σεβασμού . Αναζητήστε ιστότοπους που έχουν υψηλή βαθμολογία αρχής τομέα (από τα 100).
Σχετικό. Στόχος για backlinks που σχετίζονται με τον ιστότοπό σας και έχουν νόημα. Χρησιμοποιήστε κείμενο αγκύρωσης (ορατό κείμενο με δυνατότητα κλικ σε σύνδεσμο), για να πείτε στο χρήστη τι πρέπει να περιμένει αν κάνει κλικ στον σύνδεσμο.
Φυσικός. Μην αγοράζετε συνδέσμους. Η Google αναζητά πόσες συνδέσεις με το backlink που παίρνετε με την πάροδο του χρόνου. Πρέπει να το κερδίσετε .
Για να παρακολουθήσετε τα backlinks σας, χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το Google Search Console και το Moz:
Λάθος 6. Δεν ελέγχετε τον ιστότοπό σας
Πώς ξέρετε αν ο ιστότοπός σας είναι ευρετηριασμένος και κατατάσσεται;
Θα μπορούσαν να υπάρχουν εκατοντάδες μικρά πράγματα με την τοποθεσία σας, τα οποία την εμποδίζουν από την κατάταξη όπως θα έπρεπε.
Ο μόνος τρόπος για να μάθετε είναι να ελέγχετε τον ιστότοπό σας σε τακτική βάση και να διορθώνετε οποιαδήποτε σφάλματα.
Αυτό θα μπορούσε να είναι τα εξής:
Διακεκομμένες συνδέσεις
Διπλότυπο περιεχόμενο
Σφάλματα παραμέτρων διευθύνσεων URL
Αργή ταχύτητα τοποθεσίας
Δεν υπάρχουν μετα-ετικέτες
Υπάρχουν μερικά εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ελέγξετε τον ιστότοπό σας.
Το πρώτο εργαλείο είναι ο έλεγχος χώρου Ahrefs:
Ένα άλλο είναι η Κονσόλα αναζήτησης Google.
Μεταβείτε στην Search Console για να δείτε τα Στατιστικά ανίχνευσης.
Η ταχύτητα ανίχνευσης σάς ενημερώνει πόσο γρήγορα και φιλικά προς την αναζήτηση είναι ο ιστότοπός σας. Παρακολουθήστε αυτό το χρονικό διάστημα για να δείτε πώς λειτουργεί ο ιστότοπός σας:
Λάθος 7. Το περιεχόμενό σας απέχει πολύ από το τρομερό
Έχετε ποτέ συναντήσει έναν ιστότοπο που έχει κακό περιεχόμενο;
Φυσικά έχετε.
Τι έγινε μετά? Έχετε κολλήσει για να μάθετε περισσότερα και να αγοράσετε το προϊόν;
Δεν είναι πιθανό!
Οι πιθανότητες είναι ότι κάνατε ό, τι οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν - αφήσατε τον ιστότοπο γρηγορότερα από ό, τι μπορούμε να πούμε "κακό SEO".
Το κακό περιεχόμενο είναι ένα από τα μεγαλύτερα ψηφιακά μάρκετινγκ αποτυγχάνει .
Ωστόσο, πολλοί ιδιοκτήτες ιστότοπων δεν συνειδητοποιούν τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει για το SEO.
Γεγονός: Η SEO και το περιεχόμενο πηγαίνουν χέρι-χέρι.
Όσο πιο χρήσιμο και συναφές είναι το περιεχόμενό σας, τόσο υψηλότερο θα είναι ο ιστότοπός σας στα SERP.
Το αντίστροφο είναι επίσης αλήθεια - το φτωχό περιεχόμενο μετατρέπει τους χρήστες μακριά από τον ιστότοπό σας και στέλνει προειδοποιητικές πινακίδες σε μηχανές αναζήτησης που ο ιστότοπός σας δεν σχετίζεται με τους χρήστες.
Το αποτέλεσμα?
Η Google κατατάσσει τις σελίδες σας χαμηλότερες.
Δείτε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο δολοφόνου:
A. Γνωρίστε το κοινό-στόχο σας
Το μεγάλο περιεχόμενο ξεκινάει με τη γνώση του ιδανικού πελάτη σας. Δημιουργήστε πρόσωπα αγοραστών για να μάθετε ακριβώς ποιοι είναι οι πελάτες σας και τι θέλουν - αυτό σας βοηθά να απαντήσετε στις ανάγκες τους χρησιμοποιώντας το περιεχόμενό σας.
Β. Δημιουργία στοχοθετημένου περιεχομένου για κάθε στάδιο του ταξιδιού του αγοραστή
Στοχεύστε το περιεχόμενό σας σε κάθε στάδιο του ταξιδιού: συνειδητοποίηση, εξέταση, απόφαση, διατήρηση και υπεράσπιση. Αυτό εξασφαλίζει ότι το περιεχόμενό σας επιστρέφεται στα SERP, ανεξάρτητα από το αν οι άνθρωποι αρχίζουν να βλέπουν ή είναι έτοιμοι να αγοράσουν.
Γ. Δημιουργία περιεχομένου μακράς μορφής
Να θυμάστε ότι η Google εξετάζει το προφίλ σας σύνδεσης κατά την ταξινόμηση των ιστοσελίδων σας. Έτσι, αν κερδίζετε ποιοτικά backlinks από το περιεχόμενο μακράς μορφής σας, θα έχετε έναν νικητή.
Ένας άλλος λόγος για περιεχόμενο μακράς διάρκειας λειτουργεί καλά στις βαθμολογίες αναζήτησης;
Οι επισκέπτες ξοδεύουν περισσότερο στον ιστότοπό σας την ανάγνωση - και τους παράγοντες της Google "χρόνο που δαπανάται" στον αλγόριθμο κατάταξής του.
Δ. Κάνετε το περιεχόμενό σας χρήσιμο
Η δημοσίευση "λεπτού" περιεχομένου δεν παρέχει καμία πραγματική αξία στο κοινό-στόχο σας. Ο τίτλος σας μπορεί να τους φέρει στο δικτυακό σας τόπο, αλλά αν δεν βρουν καμία αξία όταν φτάσουν εκεί, δεν θα παραμείνουν πίσω ή θα επιστρέψουν.
Χρειάζεστε βοήθεια με το περιεχόμενό σας;
Ξεκινήστε χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο όπως το Buzzsumo.
Αυτό το εργαλείο είναι δημοφιλές στους εμπόρους περιεχομένου, καθώς σας βοηθά να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά για να δείτε ποιος γράφει για το τι στην περιοχή σας και πώς οι άνθρωποι ασχολούνται με αυτό το περιεχόμενο.
Υπάρχει επίσης μια εύχρηστη λειτουργία ανάλυσης περιεχομένου που σας βοηθάει να ανακαλύψετε τους τύπους περιεχομένου που λειτουργεί καλύτερα στη θέση σας (π.χ. βίντεο, blog post, infographic κ.λπ.)
Λάθος 8. Ο ιστότοπός σας δεν είναι φιλικός προς το κινητό
Αν χρειάζεστε μόνο έναν λόγο για να επενδύσετε σε έναν ιστότοπο φιλικό προς το κινητό, αυτό είναι:
Εάν θέλετε να πάρετε μπροστά από τους ανθρώπους ακριβώς όταν χρειάζονται τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, θα πρέπει να εμφανίζονται στην κινητή τους αναζήτηση.
Η Google έχει κάνει αυτό το μη διαπραγματεύσιμο για τους κατόχους ιστότοπων.
Μία από τις πιο επίκαιρες ενημερώσεις αλγορίθμων της Google είναι η Κινητή Ενημέρωση του 2015, AKA "Mobilegeddon".
Μετά από αυτήν την ενημέρωση, η Google έχει επιβραβεύσει ιστότοπους φιλικούς προς κινητές συσκευές σε ταξινομήσεις αναζήτησης και μείωσε την προβολή για ιστότοπους που δεν ανταποκρίνονται.
Στη συνέχεια, η Google ξεκίνησε το Mobile First Index.
Αυτό σημαίνει ότι ανιχνεύει και ευρετηρεί ιστοσελίδες που βασίζονται ΜΟΝΟ στην έκδοση για κινητά μιας σελίδας και όχι στην έκδοση για υπολογιστές.
Τα καλά νέα?
Η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για κινητά δεν είναι τόσο δύσκολη όσο νομίζετε.
Ακολουθήστε αυτή τη λίστα ελέγχου:
A. Προσφέρετε στους χρήστες μια εύκολη, απρόσκοπτη εμπειρία που επισκέπτεται τον ιστότοπό σας στο κινητό.
Χρησιμοποιήστε τη Δοκιμή φιλικών προς κινητά στην Κονσόλα αναζήτησης Google για να ελέγξετε αν υπάρχει πρόβλημα στο δικτυακό σας τόπο.
B. Επιταχύνετε τον ιστότοπό σας
Πόσο γρήγορα φορτώνεται ο ιστότοπός σας; Η Google συστήνει στους ιστότοπους να φορτώνονται σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο για κινητά.
Ελέγξτε την ταχύτητα φόρτωσης στο εργαλείο Google PageSpeed Insights. Και πάλι, παρέχει συμβουλές για το πώς να επιταχύνει τα πράγματα, αν χρειαστεί.
Γ. Να διευκολύνετε την πρόσβαση και να διαβάσετε περιεχόμενο στο κινητό
Αυτό είναι μόνο για τη δημιουργία μιας λαμπρής εμπειρίας χρήστη.
Ακολουθούν ορισμένες εύκολες συμβουλές:
Κάντε γραμματοσειρές μεγάλες και ευανάγνωστες, τουλάχιστον 16pt γραμματοσειρά
Διαχωρίστε το κείμενο σε παραγράφους μόνο μερικών φράσεων
Χρησιμοποιήστε την αντίθεση μεταξύ κειμένου και φόντου
Λάθος 9. Η εσωτερική δομή των συνδέσμων είναι ακατάλληλη
Εδώ είναι το πρόβλημα - καθώς ο ιστότοπός σας μεγαλώνει σε μέγεθος με όλο αυτό το εξαιρετικό περιεχόμενο που βρίσκεστε
δημιουργώντας, εκτός και αν είστε προσεκτικοί, η δομή της εσωτερικής σύνδεσής της σύντομα θα καταλήξει σε αταξία.
Μιλάμε για σπασμένους συνδέσμους, σελίδες που συνδέονται με το πουθενά, διπλό περιεχόμενο και δομή που δεν έχει νόημα.
Πολλοί ιδιοκτήτες ιστότοπων παραμελούν την εσωτερική διάρθρωση συνδέσμων τους επειδή απλά δεν συνειδητοποιούν πόσο σημαντικό είναι.
Μια σταθερή δομή εσωτερικής ζεύξης έχει σαφή οφέλη:
Βοηθά το Google να κατανοήσει την αρχιτεκτονική του ιστοτόπου σας για ευρετηρίαση
Διατηρεί τους χρήστες στον ιστότοπό σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, γεγονός που βοηθά το Google να σας κατατάξει υψηλότερα.
Βελτιώνει την αξία του περιεχομένου σας.
Χρησιμοποιώντας τη δομή της εσωτερικής σύνδεσής σας, μπορείτε να δώσετε στο πιο σημαντικό περιεχόμενο περισσότερη τιμή σύνδεσης (γνωστός και ως "χυμός σύνδεσης") σε σχέση με άλλες σελίδες.
Όσο περισσότερες συνδέσεις δίνετε μια σελίδα, τόσο πιο "χυμός σύνδεσης" έχει:
Εδώ μπορείτε να κάνετε:
Κάντε συνδέσεις σχετικές. Βρείτε συμπλέγματα σελίδων που εστιάζουν σε συγκεκριμένο θέμα και συνδέστε τα μεταξύ τους.
Περάστε βαθιά στη δομή του ιστότοπού σας. Οι κύριες σελίδες πλοήγησης, όπως η Επικοινωνία και η Αρχική σελίδα, έχουν ήδη πολλές εσωτερικές συνδέσεις. Γι 'αυτό, εμβαθύνετε στο site σας σε άλλες σελίδες και blogs - όσο είναι σχετικές.
Κάντε συνδέσεις φυσικό. Ποτέ μην συνδέετε για λόγους σύνδεσης. Η εσωτερική σύνδεση πρέπει πάντα να προσθέτει αξία στον αναγνώστη, είτε αυτό επεκτείνεται σε ένα θέμα είτε παρέχει άλλους χρήσιμους πόρους.
Ελέγξτε το παλιό περιεχόμενο. Οι παλαιότερες αναρτήσεις έχουν αρκετές εσωτερικές συνδέσεις; Ελέγξτε το περιεχόμενό σας χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο όπως το SEMrush Site Audit . Αναζητήστε ευκαιρίες για να προσθέσετε χυμό σύνδεσης σε πολύτιμες σελίδες.
Λάθος 10. Η εμπειρία χρήστη δεν είναι η προτεραιότητά σας # 1
Μέχρι τώρα, ίσως έχετε παρατηρήσει ένα θέμα που τρέχει από αυτά τα λάθη.
Εμπειρία χρήστη.
Εάν δεν βάζετε την εμπειρία του χρήστη πρώτα, ποτέ δεν θα πετύχετε στις προσπάθειες SEO σας.
Σκληρή, αλλά αλήθεια.
Η Google θέλει να τοποθετήσετε πρώτα τους χρήστες σας.
Τα τελευταία χρόνια, αυτό επικεντρώνεται στις ενημερώσεις της Google.
Οι αλγόριθμοι της μηχανής αναζήτησης έχουν σχεδιαστεί για να ανταμείβουν ιστότοπους που παρέχουν μια απρόσκοπτη και πολύτιμη εμπειρία χρήστη.
Και δεν είναι μόνο η Google που αναζητά μια μεγάλη εμπειρία χρήστη (UX).
Αυτό φτάνει μέχρι την κατώτατη γραμμή - οι εταιρείες με εξαιρετικά αποτελεσματικό UX έχουν αυξήσει τα έσοδά τους κατά 37%, σύμφωνα με την UXpassion.
Ακολουθήστε τις παραπάνω συμβουλές και θα δημιουργήσετε μια εμπειρία χρήστη, η οποία όχι μόνο θα κατατάξει την κατάταξή σας σε υψηλότερη θέση, αλλά θα δείτε μακροπρόθεσμα αποτελέσματα κατάρρευσης εσόδων.
Για την κατασκευή των ιστοσελίδων σας ελάτε στην WEBONE
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου