Κατασκευή eshop: Δείτε τις καλύτερες τεχνικές προώθησης για το eshop σας
Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και εμφανίζει συνεχώς ανοδικές τάσεις χάρη στην ευρεία χρήση της τεχνολογίας από όλους πλέον. Το ηλεκτρονικό εμπόριο τείνει να αντικαθιστά ολόκληρους κλάδους του παραδοσιακού εμπορίου δίνοντας όμως παράλληλα τη δυνατότητα και την ευκαιρία για ανάπτυξη με γερές βάσεις για το μέλλον. Όπως σε κάθε τι έτσι και στο ηλεκτρονικό εμπόριο ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος και για να ξεχωρίσει ένα eshop θα πρέπει να εφαρμόζει τις καλύτερες τεχνικές προώθησης.
Ας δούμε παρακάτω κάποια χαρακτηριστικά παραδείγματα τεχνικών προώθησης για το eshop σας:
1 ) Keyword research:
Τα πάντα γύρω από το eshop σας εξαρτώνται από τους επισκέπτες του eshop σας, από το κοινό σας. Δεν αρκεί να στοχεύετε απλά στις πιο κοινές λέξεις κλειδιά. Πρέπει να καθαρίζετε ποιό είναι στην πραγματικότητα το κοινό που στοχεύετε, πως σκέφτεται και πως πραγματοποιεί αναζήτηση γύρω από τα προϊόντα σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να καταλάβετε καλύτερα το κοινό σας, να το προσεγγίσετε πιο αποτελεσματικά και να έχετε έτσι αυξημένες πωλήσεις .
2 ) User experience:
Όπως και σε ένα φυσικό κατάστημα παίζει πολύ σπουδαίο ρόλο η εμπειρία αγοράς για τον πελάτη σας, η ταχύτητα και η εξυπηρέτηση που δέχτηκε το ίδιο ακριβώς ισχύει και για το eshop σας . Όσο πιο εύκολη και ευχάριστη είναι η πλοήγηση για τον επισκέπτη του eshop σας τόσο πιο αυξημένες πωλήσεις θα έχετε και τόσο καλύτερη βαθμολόγια από τις μηχανές αναζήτησης.
3 ) Συνεχής ανανέωση περιεχομένου:
Ανανεώνετε συχνά το περιεχόμενο του eshop σας. Δεν αρκεί απλά να ανεβάσετε μια φορά φωτογραφίες και αυτό είναι όλο. Οι μηχανές αναζήτησης λατρεύουν τα eshop εκείνα που συνεχώς ανανεώνουν τα προϊόντα τους, τις φωτογραφίες και περιγραφές τους, τις προσφορές τους ,τα eshop δηλαδή που διατηρούνται φρέσκα και ζωντανά.
4 ) Συνεχής αρθρογραφία:
Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να εκτοξεύσετε το SEO του eshop σας είναι η δημιουργία blog στο eshop σας στο οποίο θα προσθέτετε συνεχή αρθρογραφία γύρω από την επιχείρηση και τα προϊόντα σας. Αυτό έχει διπλό όφελος γιατί από τη μία θα προσελκύσει στο eshop σας ακριβώς εκείνο το κοινό που επιθυμείτε και αφετέρου θα βελτιώνει καθημερινά το Seo σας και τη βαθμολόγια σας από τις μηχανές αναζήτησης.
5 ) Mobile friendly:
Ενας παράγοντας ζωτικής σημασίας για το eshop σας είναι να είναι mobile friendly,να είναι δηλαδή απόλυτα συμβατό με ολες τις συσκευές καθώς όλο και περισσοτερες αγορες πραγματοποιούνται μέσω smartphone.
6) Newsletter και e-mail marketing
Στα περισσότερα πετυχημένα e-shop, το email marketing είναι ένα βασικό κανάλι δημιουργίας πωλήσεων.
Ο λόγος κόστος προς όφελος που προκύπτει από τις ενέργειες αποστολής ενημερωτικών email (newsletter) είναι τόσο μεγάλος που δεν μπορείτε να τον αγνοήσετε. Εντάξτε το λοιπόν στις άμεσες ενέργειές σας.
Ο λόγος κόστος προς όφελος που προκύπτει από τις ενέργειες αποστολής ενημερωτικών email (newsletter) είναι τόσο μεγάλος που δεν μπορείτε να τον αγνοήσετε. Εντάξτε το λοιπόν στις άμεσες ενέργειές σας.
Το SEO του eshop σας λοιπόν είναι μια ζωντανή διαδικασία που συνεχώς πρέπει να βελτιώνεται ώστε το eshop σας να εχει αριστα αποτελεσματα.
Στη WEBONE με την πολυετή μας εμπειρία και τα εξειδικευμένα μας στελέχη σας παρέχουμε πλήρη πακέτα κατασκευής eshop, διαρκή τεχνική υποστήριξη και πλήρη πακέτα προώθησης που θα κάνουν τo eshop σας το πιο δυνατό εργαλείο πωλήσεων για την επιχείρηση σας.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να σχεδιάσουμε μαζί το νέο σας επιτυχημένο eshop.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου